نام تجاری و راه حل جدید Google Ads به مشاغل در هر اندازه کمک می کند تا راه حل های مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنند و ارائه تبلیغات ارزشمند و قابل اعتماد را برای آنها آسان تر می کند و بهترین تجربیات را برای مشتریان فعلی و بالقوه ارائه می دهد. از همین رو شما میتوانید بنرهای تبلیغاتی خود را به این سرویس گوگل جهت نمایش ارائه دهید.
صفحه اصلی پارسی طرح ایرانیان را دنبال کنید
تبلیغات گوگل چگونه از گوگل ادوردز شکل گرفت؟
گوگل ادوردز تقریبا 18 سال پیش راه اندازی شد و جهان در آن زمان به شدت تغییر کرده است. اکثر مردم در طول روز به طور مداوم و سریع بین فعالیت هایی مانند جستجوی محصولات، تماشای ویدیو، مرور محتوا، بازی کردن و غیره جابجا می شوند. موبایل بخش بزرگی از زندگی روزمره است که به کاربران امکان می دهد در هر زمان و هر مکان آنلاین شوند. شناخت این تغییرات است که منجر به راه اندازی Google Ads برای جایگزینی Google Adwords شد.
در طول سالها، تبلیغات با Google از کمک به کسبوکارها در ارتباط با افراد در جستجوی Google تا کمک به آنها در ارتباط با کاربران در هر مرحله از سفر مصرفکننده از طریق متن، ویدیو، نمایش و موارد دیگر تکامل یافته است. اکنون فرصتهای بیشتری نسبت به گذشته برای کسبوکارها و بازاریابان وجود دارد تا از طریق کانالها، صفحهها و قالبهای مختلف به مشتریان دسترسی پیدا کنند.
در حالی که این پیشرفتها مطمئناً هیجانانگیز هستند، اما میتوانند بسیار دشوار و پیچیده به نظر برسند - بهویژه برای صاحبان مشاغل کوچک که زمان محدود و کارهای زیادی برای انجام دادن دارند. Google Ads کار Google Adwords را بهبود می بخشد تا به شما کمک کند از فرصت های آنلاین امروز حداکثر استفاده را ببرید و ابزارهای مورد نیاز برای کمک به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود را - هر چه که باشد - فراهم می کند.
تکامل تبلیغات گوگل چه معنایی برای کسب و کار من دارد؟
با راه اندازی تبلیغات گوگل، نوع جدیدی از کمپین به وجود می آید که به طور خاص با در نظر گرفتن مشاغل کوچک طراحی شده است. کمپینهای هوشمند تجربه تبلیغات پیشفرض جدید در Google Ads هستند و شروع سفر تبلیغاتی خواهد بود. این کمپینهای جدید، نوآوری و فناوری تبلیغاتی را طراحی میکنند که گوگل به آن شهرت دارد تا به صاحبان کسبوکار کمک کند تا به اهداف خود بدون انجام کارهای سنگین دست یابند، در اصل ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد کمک میکند با رابط کاربری آسان تر متوجه روند انجام تبلیغات خود باشید.
تحقیقات نشان می دهد که برای 90 درصد صاحبان مشاغل کوچک، هدف اصلی تبلیغات آنلاین این است که مردم را وادار به تماس، بازدید از فروشگاه یا خرید کنند. کمپینهای هوشمند Google Ads این اهداف را در مرکز تلاشهای بازاریابی دیجیتال شما قرار میدهند و اکنون میتوانید در عرض چند دقیقه تبلیغات ایجاد کنید تا نتایج واقعی کسبوکار را به دست آورید.
هنگامی که کمپین هوشمند خود را برای شروع راه اندازی می کنید، به سادگی اهداف کسب و کار خود را انتخاب کنید - مانند جمع آوری تماس های تلفنی از مشتریان بالقوه، جذب سرنخ ها به وب سایت خود یا آوردن مشتریان بالقوه به فروشگاه فیزیکی خود.
از آنجا، Google Ads تبلیغات شما را به طور خودکار تنظیم می کند تا در حین تمرکز بر اجرای کسب و کار خود، روی نتایجی که بیشتر به آنها اهمیت می دهید تمرکز کند. هر زمان که میخواهید کمپینهای خود را بررسی کنید، داشبورد Google Ads شما اطلاعات عملکرد آنها را در قالبی قابل درک نمایش میدهد.
خواه تبلیغ کننده طولانی مدت گوگل باشید یا برای اولین بار تبلیغات آنلاین را امتحان کنید، Google Ads یک پیشنهاد جدید و هیجان انگیز با گزینه های معنی دار برای کسب و کارهای مختلف است. راه اندازی کمپین و استفاده از فناوری Google برای دستیابی به اهداف تجاری خود هرگز آسان تر و سریع تر نبوده است.
آیا باید از تبلیغات گوگل استفاده کنم یا سئو؟
مقایسه SEO یا تبلیغات گوگل، که قبلا به عنوان Adwords شناخته می شد، مانند مقایسه سیب با پرتقال است - هر دو به شما کمک می کنند تا برند شما را در SERP در مقابل مشتریان احتمالی قرار دهید. سئو کار می کند تا سایت شما را در رتبه بندی ارگانیک بالاتر ببرد، به طوری که برای مشتریانی که پرس و جوهای مربوط به محتوای شما را تایپ می کنند رتبه بندی می کنید. تبلیغات به شما امکان می دهد عبارات کلیدی خاصی را هدف قرار دهید و سپس تبلیغی ایجاد کنید که سایت و محتوای شما را برای کسانی که از آن کلمات کلیدی استفاده می کنند تبلیغ کند.
هر دوی این کانالها میتوانند به افزایش دید کلی شما در جستجو کمک کنند، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که تلاش برای تعیین اینکه کدام بهترین است مانند مقایسه سیب با پرتقال است. یک حضور دیجیتالی قوی و پایدار مستلزم آن است که برندها از هر دو کانال استفاده کنند و استراتژی ای ایجاد کنند که بتواند این دو را با هم به کار گیرد تا پتانسیل آنلاین برند را به حداکثر برساند.
نقش های مختلف سئو و تبلیغات گوگل چیست؟
سئو و تبلیغات نقش های منحصر به فرد اما مکملی دارند. نظم و انضباط مدیریت سئو حول محور جذاب کردن سایت شما برای مشتریان و همچنین ایجاد محتوایی است که نیازهای آنها را برطرف کرده و آنها را درگیر کند. این نه تنها شامل مطالبی است که مینویسید یا ویدیوها و اینفوگرافیکهایی که ایجاد میکنید، بلکه شامل بهینهسازی طرحبندی و طراحی سایت نیز میشود تا اطمینان حاصل شود که کاربر پسند و آسان برای پیمایش است و کاربران را به روشی منطقی در سایت شما جابهجا میکند.
از طرف دیگر تبلیغات گوگل نوعی تبلیغات نمایشی آنلاین است. این به شما امکان می دهد هر بار که شخصی روی تبلیغی که ایجاد می کنید کلیک می کند پرداخت کنید. این تبلیغ برای کاربرانی که کلمات کلیدی خاصی را در موتورهای جستجو تایپ می کنند نمایش داده می شود و به شما این امکان را می دهد تا کاربران علاقه مند به موضوعات خاص را هدف قرار دهید. بنابراین، تبلیغات گوگل می تواند به شما کمک کند حتی قبل از اینکه شهرت سایت و رتبه بندی سئوی مورد نیاز برای مشاهده نتایج تلاش های ارگانیک خود را داشته باشید، دیده شدنی را که می خواهید برای کلمات کلیدی مهم به دست آورید. SEO و SEM را برای به حداکثر رساندن املاک و مستغلات SERP ترکیب کنید.
آیا تبلیغات گوگل به سئو کمک می کند؟
وقتی به درستی استفاده شود، سئو و تبلیغات گوگل می توانند به خوبی با هم کار کنند. برندهایی که به دقت رتبهبندی و ترافیک ارگانیک خود را ردیابی میکنند، میتوانند بهطور استراتژیک از تبلیغات برای افزایش دید برای کلمات کلیدی مهم استفاده کنند و ترافیک پولی را در جایی که رتبه ارگانیک برای ورود به صفحه 1 ندارند، هدایت کنند. تبلیغات Google همچنین میتواند برای آزمایش پاسخ مصرفکننده به کلمات کلیدی خاص استفاده شود. . به عنوان مثال، برندها می توانند برای کلمات کلیدی تبلیغاتی ایجاد کنند که قصد بهینه سازی آنها را دارند. سپس می توانند مشتریانی را که روی تبلیغ کلیک می کنند ردیابی کنند و ببینند که چقدر به صفحه فرود و بقیه سایت پاسخ می دهند. کلمات کلیدی که بازدیدکنندگانی با نرخ تبدیل بالاتر و تعامل بیشتر وارد میکنند، اولویت بیشتری نسبت به آنهایی دارند که موفقیت چندانی ندارند.
به طور مشابه، داده های کلمات کلیدی حاصل از تلاش های سئو نیز می تواند برای یافتن فرصت های مناسب برای تبلیغات استفاده شود. کشف کلمات کلیدی که دارای نرخ جستجوی بالایی هستند، اما رقابت بالایی نیز دارند - به این معنی که کسب جایگاه در صفحه اول SERP برای یک سایت دشوار خواهد بود - احتمالاً نامزدهای خوبی برای کمپین های تبلیغاتی خواهند بود. این فرآیند اصلاح را می توان هم در موتورهای جستجوی اصلی و هم در مسیرهای جدیدتر برای کار سئو مانند موتورهای جستجوی عمودی و بومی انجام داد.
همانطور که یک برند یک استراتژی دیجیتال ایجاد می کند، درک نقش های مختلف تبلیغات گوگل و سئو در ایجاد حضور در وب برای موفقیت بسیار مهم است. هرچه شرکتها بتوانند از این دو ویژگی مختلف با هم برای منافع خود استفاده کنند، نتایج بالقوهشان در جستجو بهتر است.