دیوید لورن، از پسران بنیانگذار این برند، به اسوشیتدپرس گفت که تی شرت یقه دار جدید بخشی از استراتژی گسترده شرکت برای محافظت از محیط زیست است.
او می گوید "هر روز در مورد گرمایش زمین و آنچه در سراسر دنیا می گذرد می شنویم و کارمندان و مشتران ما همه بر این باورند که زمان آن رسیده تا گامی در جهت ایجاد تغییر برداریم."
برند رالف لورن با معرفی تی شرت یقه دار "زمین" عهد کرده است تا سال ۲۰۲۵ دستکم ۱۷۰ میلیون بطری را از محل زباله ها و اقیانوسها پاک کند. در هر تی شرت یقه دار حدودا ۱۲ بطری پلاستیکی به کار می رود.
همرسانی نوشتار: