به نظر می رسد فولکس واگن آمریکای شمالی به شدت به عرضه محصولات پرفورمنس در این بازار فکر می کند. یکی از مدیران ارشد این شرکت در آمریکا اظهار داشته ژرمن ها آماده ی گسترش محصولات پرفورمنس خود در آمریکا بوده و تنها به گلف R و GTI اکتفا نمی کنند. او گفته است:
به دست آوردن قلب و ذهن طرفداران بسیار خوب است و مردمی که به خودروها علاقه زیادی دارند از این تصمیم استقبال خواهند کرد. اگر شما چنین محصولاتی را عرضه کنید نهایتاً جذابیت برند خود را بهبود خواهید بخشید.
البته تحقق این هدف به سادگی انتخاب چند ویژگی و تجهیزات ساده نخواهد بود. مدیر فولکس ادامه داده هزینه ها می توانند زیاد باشند و نصب قوای محرکه ی جدید روی یک خودرو حداقل ۲۰ میلیون دلار خرج در پی خواهد داشت. او همچنین خاطرنشان ساخته اگرچه فولکس نسخه های پرفورمنس تمامی خودروهای خود را عرضه نخواهد کرد اما قطعاً نسخه های جدید از خودروهای کلیدی تولید خواهند شد.
البته مدیر فولکس گفته با استفاده از پلتفرم های مشترک همچون پلتفرم MEB الکتریکی می توان هزینه ها را کاهش داد و حتی تولید خودرو در آمریکا به کاهش هزینه ها کمک خواهد کرد. او گفته است:
ما باید درباره آنچه که به بازار عرضه می کنیم هوشیار باشیم و ببینیم کجا می توانیم مردم را جذب کنیم. گلف R فروش خوبی داشته و فکر می کنم این خودرو پتانسیل خوبی برای فولکس دارد، اما باید طرفداران را هرچه بیشتر به سمت خود جذب کنیم.
De Nysschen کسی است که سال پیش و پس از حضور در شرکت هایی همچون کادیلاک و اینفینیتی و تولید محصولات پرفورمنس آن ها به فولکس پیوسته است. او با چالش های زیادی در گسترش شاسی بلندهای فولکس و بازگرداندن اعتماد عمومی پس از دیزل گیت روبرو بوده است. او گفته است:
ما باید اطمینان و وفاداری را به فولکس بازگردانیم. ما تلاش بسیار زیادی برای این کار انجام می دهیم و پیشرفت خوبی داشته ایم.
برچسب هااخبار اسپرت