آرتئون فروش قابل توجهی برای فولکس واگن به ارمغان نیاورده، این حقیقتی است که حتی مقامات فولکس نیز به آن اذعان داشته و به دنبال بهبود اوضاع هستند.
هین شافر معاون بازاریابی تولید و استراتژی فولکس واگن می گوید این شرکت از نظر بازاریابی به آرتئون صدمه زده است. او گفته است:
این خودرو قطعاً ارزش بالاتری نسبت به فروش ۴۰۰ دستگاهی در ماه دارد.
مدیر فولکس ادامه داده است:
اگر شما ۹۰ میلیون دلار خرج بازاریابی این خودرو نکنید شرایط بسیار سخت خواهد شد.
سرمایه بازاریابی فولکس واگن خرج خودروهای پرفروش تری همچون اطلس و جتا شده است. این خودروها باعث شده اند آرتئون در حاشیه قرار گیرد.
با این وجود شافر تائید کرده به روزرسانی های کوچکی برای این خودرو در نظر گرفته می شود. این به روزرسانی ها به چراغ های جدید و رینگ های متفاوت محدود بوده و اواخر امسال شاهد اعمال آن ها خواهیم بود. البته مدیر این برند اضافه کرده در کابین بهبودهای جذاب تری خواهیم دید هرچند شافر به آن ها اشاره دقیقی نداشته است.
جدای از فیس لیفت آرتئون، شافر درباره احتمال تولید نسخه شوتینگ بریک/استیشن این خودرو نیز سخن گفته است. او اظهار داشته فولکس واگن بر مبنای میزان فروش وضعیت را خواهد سنجید. این شرکت هم اکنون در حال بررسی امکان تولید و فروش یک استیشن لوکس در بازار آمریکاست.
پس از دیدن رندرهای جذاب آرتئون واگن امیدواریم این شایعات به زودی رنگ حقیقت به خود گیرند.
برچسب هااخبار سدان فولکس آرتئون فیس لیفت