شکی وجود ندارد که لینکلن این اواخر روی غلتک افتاده است. خودروهای جدیدی همچون کورسیر و آویاتور ثابت کرده اند سرمایه گذاری فورد روی این برند لوکس به خوبی جواب داده است. همین چند سال پیش بود که به نظر می رسد لینکلن نفس های آخر خودش را می کشد و کادیلاک در برابر آن کاملاً برتر است اما اوضاع تغییر کرده است. امروز دقیقاً برعکس این وضعیت را شاهد هستیم. فروش لینکلن در سال ۲۰۱۹ افزایش ۸.۳ درصدی در آمریکا را ثبت کرده اما خب هنوز هم برخی رقبای مشهور عملکرد بسیار بهتری دارند.
البته رقبا باید به این خبر با دقت گوش کنند. داده های شرکت کاکس اتوموتیو نشان می دهد ارزش باقی مانده محصولات لینکلن در ۳۶ ماه بهتر از ب ام و، آئودی و مرسدس بنز می باشد. در حقیقت فاصله بین لینکلن با ب ام و در زمینه ارزش باقی مانده محصولات کاهش یافته است. ب ام و پرفروش ترین برند لوکس آمریکا محسوب می شود.
در برخی بازه های زمانی حتی ارزش باقی مانده لینکلن از آئودی فراتر رفته یا حداقل با آن برابر بوده است. خب لینکلن چگونه توانسته تنها در ۳۶ ماه رقبای آلمانی خود را شکست دهد؟ اولین دلیل معرفی کراس اوورها و شاسی بلندهای جدید بوده است. لینکلن همچنین تمرکز زیادی روی کیفیت کابین محصولات خود داشته یعنی جایی که معمولاً رقبای خارجی حرف اول را می زنند. همچنین به این موارد باید طراحی زیبای بدنه و کابین را اضافه کرد که همین باعث شده محصولات لینکلن دیگر نسخه های ریبج شده و لوکس فورد به نظر نرسند.
فورد روی لینکلن سرمایه گذاری کرده تا این شرکت تمرکز زیادی روی جزئیات داشته باشد چیزی که مشتریان به شدت در خودروهای لوکس به آن اهمیت می دهند. برای مثال ارزش باقی مانده پیش بینی شده لینکلن آویاتور افزایش ۱۸ امتیازی داشته که بسیار قابل توجه است.
همچنین باید در نظر داشت به جز کانتیننتال، لینکلن فقط به تولید کراس اوورها و شاسی بلندها می پردازد. لینکلن MKZ به صورت رسمی وارد موزه خواهد شد و انتظار می رود کانتیننتال نیز چندین سال تولید شود. این خودروساز آمریکایی در حال تولید شاسی بلندی الکتریکی با همکاری ریویان است.
منبع carbuzz
برچسب هااخبار لوکس