حل مشکل بازپرداخت به مشتریان ناراضی از آپگریدهای تسلا

  1. سه شنبه ۱۵ بهمن ۹۸ ساعت ۱۵:۰۲ (۳ هفته،۲ روز قبل)
تسلا مدل اس
به گزارش فرانگر

این یکی از وضعیت هایی است که باید سریعاً توسط تسلا مورد بررسی قرار گیرد. البته این موضوع نباید در مرتبه اول یک مشکل قلمداد شود. ماه پیش بود که خبر شکایت تعداد زیادی از مشتریان تسلا از این شرکت به خاطر آپگرید ناخواسته اما هزینه بر محصولاتش شکایت کردند. از یک مالک مبلغ ۹۷۰۰ دلار به خاطر ارتقای تسلا مدل ۳ کسر شده درحالی که او چنین درخواستی نداشته است. موضوع مهم اینکه مبالغ صرف شده برای این آپگریدها دیگر قابل برگشت نبوده است. ایلان ماسک خودش وارد موضوع شده اما این موضوع تنها زمانی رخ داده که یک نویسنده مشهور در توئیتر چنین موضوعی را مطرح نموده است.

و حالا به نظر می رسد این مشکل حل شده است. گفته می شود این خودروساز آمریکایی خط مشی خود برای خریدهای ارتقایی نرم افزاری را از طریق برنامه موبایلی به روز کرده است.

تسلا مدل اس

این موضوع با به روزرسانی شرایط خرید آپگریدها انجام شده است. هم اکنون گفته شده که مبالغ پرداختی قابلیت بازگشت در ۴۸ ساعت اول انجام خریدها را دارند. ذکر این نکته مهم است که به روزرسانی یاد شده تنها برای برنامه موبایلی تسلا صورت گرفته است. مشتریانی که آپگرید خود را از طریق مرکز سرویس تسلا انجام می دهند باید با یکی از این مراکز تماس بگیرند تا در صورت انصراف بتوانند مبلغ خود را باز پس گیرند.

تسلا

کل این موضوع که باعث ایجاد اثرات منفی بین برخی طرفداران سرسخت تسلا شده شاید به سادگی قابل پیشگیری بود. انجام خریدهای آنلاین به ویژه از طریق برنامه های موبایلی چیز جدیدی نیست. برای مثال کافی است به فرایند خرید از آمازون نگاه کنید.

برخی افراد حتی از تسلا به خاطر طراحی اینترفیس موبایلی گیج کننده که می توانند منجر به این خریدهای ناخواسته شود شکایت کرده اند. این مسئله به همراه خط مشی عدم بازپرداخت مبلغ یاد شده باعث شده بود مشتریان بسیار عصبی شوند. همچنین کارمندان بخش سرویس تسلا اطلاعات خوبی در اختیار مشتریان نگذاشته اند.

حل مشکل بازپرداخت به مشتریان ناراضی از آپگریدهای تسلا

به هرحال هم اکنون این مشکل حل شده و احتمالاً چندین میلیون دلاری که مشتریان ناخواسته به جیپ تسلا ریخته بودند به آن ها باز خواهد گشت.

برچسب هااخبار




همرسانی نوشتار: