شاید محصولات یک خودروساز به خاطر ظاهر، پرفورمنس، تکنولوژی و راحتی خود دل خریداران را تسخیر کنند اما همه ی ما به خوبی می دانیم که سرویس های پس از فروش و نگهداری روتین یک خودرو فاکتور بسیار مهمی هستند مخصوصاً اگر مالک به دنبال نگهداری چندین ساله یک خودرو باشد و یا اینکه به هزینه های نگهداری یک خودرو اهمیت زیادی بدهد. برای بسیاری از افراد، بهترین تجربه مالکیت یک خودرو با سرویس های خوب یک خودروساز یا به عبارت دیگر گارانتی محصولاتش رقم می خورد. هیوندای به خاطر ارائه یکی از بهترین گارانتی های خودرویی آمریکا شناخته می شود زیرا کره ای ها گارانتی ۱۰ ساله/۱۶۰ هزار کیلومتری را برای قوای محرکه و گارانتی محدود ۵ ساله/۹۶ هزار کیلومتری برای خودروی جدید و سرانجام گارانتی ضد خوردگی ۷ ساله را برای محصولات خود ارائه می کنند؛ و خبر خوب اینکه گارانتی این خودروساز حتی بهتر هم شده است!
از اول فوریه ۲۰۲۰، تمامی محصولات جدید هیوندای با مدل ۲۰۲۰ با سه ۳ سال/۵۸ هزار کیلومتر سرویس تعریفی هم عرضه خواهند شد. درصورتی که سرویس های روتین خودروی خود را سر وقت انجام دهید پولی از بابت فیلتر روغن، روغن موتور و بازبینی چرخ ها پرداخت نخواهید کرد. در واقع این حرکت جدید هیوندای با تبلیغی تجاری آغاز خواهد شد. سرویس های تعریفی هیوندای جدیدترین عضو برنامه ی اطمینان این خودروساز است که هم اکنون شامل هزینه های نگهداری تعریفی و اطمینان خرید می باشد. خریداران با این برنامه راه های زیادی برای ساده تر کردن فرایند خرید و بهبود تجربه مالکیت و سرویس خودروی خود خواهند داشت.
تمامی این فعالیت ها برای ایجاد تجربه ای بهتر در خرید و مالکیت محصولات هیوندای می باشند؛ اما آیا این حرکات باعث خواهند شد خریداران به سمت محصولات هیوندای جذب شوند؟ زمان همه چیز را نشان خواهد داد…
برچسب هااخبار