اکثر کارشناسان صنعت خودرو تحت تأثیر کابین راحت و تکنولوژی های نوین هیوندای پالیسید جدید قرار گرفته اند و حالا به نظر می رسد مدل ارزان تر سانتافه نیز برخی از ویژگی های کابین برادر بزرگ تر را در نسخه فیس لیفت قرض خواهد گرفت.
در تصاویری که از یک دستگاه سانتافه ی استتار شده منتشر شده است، شاهد کنسول مرکزی اصلاح شده و حذف دسته دنده سنتی مدل فعلی هستیم. این نوع طراحی در پالیسید باعث بازتر شدن فضای کنسول شده است. استفاده از تکنولوژی تعویض دنده با سیم در سانتافه یک تغییر قابل توجه نسبت به نسل کنونی و پیشین این خودرو محسوب می شود.
انتظار می رود سانتافه فیس لیفت بهبودهای قابل توجهی داشته باشد چراکه همین موضوع را در هیوندای آزرا (گرنجور) دیده ایم. این خودرو به حدی تغییرات طراحی داشت که برخی آن را یک نسل جدید می دانستند.
با توجه به اینکه سانتافه در سال ۲۰۱۹ فروش حدود ۱۳۰ هزار دستگاهی در آمریکا داشته بنابراین هیوندای می خواهد از حفظ وضعیت رقابتی این شاسی بلند در بازار آمریکا مطمئن شود و خب استفاده از برخی ویژگی های پالیسید در آن منطقی به نظر می رسد. سال پیش بود که هیوندای تکنولوژی پایش نقاط کور پالیسید را به سانتافه اضافه کرده بود.
از جمله بهبودهای دیگر سانتافه فیس لیفت می توان به قوای محرکه هیبریدی اشاره کرد. البته اکثر این موارد در حد گمانه زنی می باشد.
هنوز مشخص نیست که آیا سانتافه از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد یا پلاگین هیبریدی زیرا این خودروساز هم اکنون تنها آیونیک و سوناتای هیبریدی را در آمریکا عرضه می کند. سانتافه ی استتار شده همچنین فاصله بین محوری بیشتری داشته و به نظر می رسد جلوپنجره آن بزرگ تر از مدل فعلی است.
برچسب هااخبار تصاویر غیررسمی/جاسوسی خودروهای وارداتی شاسی بلند فیس لیفت هیوندای سانتافه