در خانواده لندروور به راحتی می توان فراموش کرد که بین رنجروور سطح بالا و دیفندر دوست داشتنی کدام یک کاربردی ترین شاسی بلند هستند. این لندروور دیسکاوری است که ارزان ترین تجربه نشستن پشت فرمان یک شاسی بلند آفرود اما همچنان لوکس را ارائه می کند. دیسکاوری همچنین تنها لندرووری است که همیشه به عنوان خودرویی با هفت صندلی و فضای بار قابل توجه در سفرهای ماجراجویی بازاریابی شده است. این خودرو همچنین خاصیت سواری مناسب در شهر را نیز حفظ نموده است.
ظاهراً فشارهای فزاینده ای که از سوی رقبای الکتریکی شده به لندروور وارد می شود این خودروساز را سرانجام مجبور کرده نسخه ای هیبریدی از دیسکاوری را در نظر بگیرد.
اگرچه پیشرانه های بنزینی در بازارهای آمریکایی علاقه مندان زیادی دارند اما اروپایی ها همچنان به نمونه های دیزلی علاقه نشان می دهند. در واقع بزرگ ترین پیشرانه بنزینی دیسکاوری از نوع ۲ لیتری توئین توربو است که قدرت حدود ۳۰۰ اسبی دارد. این در حالی است که پیشرانه های دیزلی ۲ و ۳ لیتری در دسترس خریداران قرار دارد؛ اما آن چیزی که همیشه در دیسکاوری دیده نشده قوای محرکه هیبریدی می باشد. اووک و رنجروور قبلاً از این تکنولوژی برخوردار شده اند اما دیسکاوری فعلاً از دسترسی به آن محروم بوده است.
اما یافته های اتو اکسپرس نشان می دهد که یک دستگاه دیسکاوری بنزینی مجهز به سیستم هیبریدی ملایم در حال تست می باشد. دلیل آن ها نیز عدم وجود درگاه شارژ مشخص مخصوص خودروهای پلاگین هیبریدی در روی بدنه بوده است.
هنوز زمان زیادی تا معرفی نسخه پلاگین هیبریدی دیسکاوری وجود دارد اما به نظر می رسد قوای محرکه هیبریدی ملایم هم زمان با فیس لیفت این خودرو معرفی خواهد شد.
برچسب هااخبار شاسی بلند لندروور دیسکاوری هیبریدی