غیبت برند فولکس واگن در نمایشگاه پاریس ۲۰۲۰

  1. شنبه ۲۸ دی ۹۸ ساعت ۰۷:۰۱ (۹ ماه،۲ هفته قبل)
غیبت برند فولکس‌واگن در نمایشگاه پاریس 2020
به گزارش فرانگر

در خبر بد دیگر برای نمایشگاه های خودرویی، برند فولکس واگن ظاهراً در نمایشگاه پاریس ۲۰۲۰ شرکت نخواهد کرد. چندین رسانه فرانسوی گفته اند که برند اصلی فولکس واگن در رویداد خودرویی شهر نورها حضور نخواهد یافت.

خبرنگاران خودرویی از یورگن استاکمن عضو هیئت مدیره فولکس واگن و مدیر بخش فروش و بازاریابی درباره حضور این خودروساز در نمایشگاه پاریس ۲۰۲۰ سؤال شد و او در پاسخی که تعجب افراد زیادی را در پی داشت اعلام کرد: “احتمالاً نه. برنامه ای برای حضور در نمایشگاه پاریس امسال نداریم.”

غیبت برند فولکس واگن در نمایشگاه پاریس 2020

غیبت برند فولکس واگن در نمایشگاه پاریس 2020

غیبت برند فولکس واگن در نمایشگاه پاریس 2020

نمایشگاه خودروی پاریس که هر دو سال یک بار برگزار می شود با نمایشگاه فرانکفورت هماهنگی دارد. البته خود نمایشگاه فرانکفورت هم سال پیش با افت قابل توجه بازدیدکنندگان مواجه شد به گونه ای که میزان بازدید از این رویداد خودرویی معتبر از ۸۱۰ هزار نفر سال ۲۰۱۷ به تنها ۵۶۰ هزار نفر در سال ۲۰۱۹ رسید. گفته می شود فولکس واگن چند دلیل مهم برای عدم حضور در نمایشگاه پاریس دارد. این خودروساز درباره کاهش تعداد بازدیدکنندگان نگران بوده و این امر به معنی سخت تر شدن توجیه هزینه های شرکت در چنین رویدادی می باشد.

غیبت برند فولکس واگن در نمایشگاه پاریس 2020

غیبت برند فولکس واگن در نمایشگاه پاریس 2020

غیبت برند فولکس واگن در نمایشگاه پاریس 2020

باید به این نکته اشاره کرد که در تمامی خبرها فقط به برند فولکس واگن و نه کل گروه فولکس واگن اشاره شده است؛ به عبارت دیگر انتظار داریم برخی از زیرمجموعه های این غول خودروسازی در نمایشگاه پاریس حضور داشته و محصولات جدید خود را معرفی کنند.

تصمیم فولکس واگن برای عدم حضور در پاریس تنها چند روز پس از تصمیم مشابه لامبورگینی برای غیبت در نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ اعلام می شود.

غیبت برند فولکس واگن در نمایشگاه پاریس 2020

غیبت برند فولکس واگن در نمایشگاه پاریس 2020

غیبت برند فولکس واگن در نمایشگاه پاریس 2020

عدم حضور خودروسازان معتبر در نمایشگاه های خودرویی نشانه ای دیگر از افول این رویدادهای مهم است. شرکت های خودروسازی به دنبال برگزاری رویدادهای خاص خود هستند که نه تنها هزینه های کمتری در بر دارد بلکه خیال آن ها از عدم حضور محصولات رقبا و جلب توجه دیگران راحت است.

برچسب ها۲۰۲۰ اخبار نمایشگاه پاریس




همرسانی نوشتار: