درحالی که هنوز تحویل اولین نمونه های شورولت کوروت استینگری جدید شروع نشده، هنسی پرفورمنس جزئیات مربوط به پکیج ارتقایی خود برای این خودروی اسپورت پیشرانه وسط را اعلام کرده است.
هنسی گفته که علیرغم سخت بودن تیونینگ ECU E۹۹ جدید بکار رفته در کوروت جدید، آن ها مسیر دیگری را انتخاب کرده و با یک ECU جدید که خود را آغاز کرده اند.
یکی از مقامات هنسی گفته که هنوز مشخص نیست چه زمانی تیونرها بتوانند کدهای ECU کوروت جدید را بشکنند و روی آن کار بکنند. او گفته است:
ما انتظار داریم تا آن زمان اولین C۸ خود را در ماه مارس یا آوریل دریافت کنیم و در آن زمان مشغول نصب سیستم های سوپرشارژر و توئین توربو خواهیم شد و البته منتظر نرم افزار تیونینگ هم خواهیم ماند.
تحلیل های اولیه هنسی نشان می دهد که پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری جدید این خودرو بسیار مشابه پیشرانه LT۱ قبلی بوده و فقط سیستم روغن کاری خشک و منیفولدهای اگزوز لوله ای فرق می کنند. به همین خاطر هنسی مشکل خاصی در افزایش قدرت این نیروگاه آهنین نخواهد داشت.
پکیج پرچم دار هنسی برای کوروت جدید باعث ایجاد قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری خواهد شد. این میزان قدرت با استفاده از دو توربوشارژر و سیستم سوخت رسانی استوک حاصل خواهد شد اما این تیونر برای دست یابی به قدرت موردبحث باید از سوخت اتانول استفاده کند.
دیگر ویژگی کلیدی کوروت تیون شده گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ترمک است. هنسی فعلاً روی این گیربکس کار نکرده اما می گوید تجارب زیادی در این بخش داشته و مشکل خاصی در ارتقای آن وجود نخواهد داشت.
سخنگوی هنسی گفته است:
به احتمال زیاد ما کلاچ ها و شاید دیگر بخش های داخلی این گیربکس را ارتقا بدهیم که این هم به نوع رانندگی مشتری در خیابان ها یا پیست بستگی خواهد داشت؛ اما خریدارانی که به دنبال مسابقات درگ هستند شاید کار بیشتری روی گیربکس موردنیاز باشد.
برچسب هااخبار تیونینگ شورولت کوروت هنسی