بیایید اعتراف کنیم! پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۶ بچه ی دردسرسازی بوده است. این خودرو تصمیم پورشه برای استفاده از پیشرانه آب خنک را برجسته کرد، تصمیمی که برخلاف سنت های این برند بود. طرفداران پورشه همچنین انتقاداتی به طراحی این خودرو داشتند چراکه آن را در ارتباط با نسل های پیشین ۹۱۱ نمی دانستند.
همه ی این تغییر و تحولات قدیمی به این معنی است که شما هم اکنون می توانید نسخه ای تمیز از ۹۱۱ کد ۹۹۶ را با قیمتی کمتر از ۳۰ هزار دلار خریداری کنید. اگر فکر می کنید طراحی این خودرو خیلی ساده است یک راه حل خوب برایتان پیدا کرده ایم.
ویلنر که عنوان بزرگ ترین و مشهورترین کارخانه تیونینگ بلغارستان را یدک می کشد تصاویر رسمی از پروژه ۹۱۱ کررا کابریولت (۹۹۶) خود را منتشر کرده است. این خودرو دگرگونی عظیمی در بدنه و کابین را تجربه نموده و اگرچه طراحی ظاهری آن به ویژه چراغ ها و کیت بدنه شلوغش باب میل همه نباشد اما کابین دنیای دیگری است. در بخش داخلی این خودرو می توان استفاده از چرم در اکثر نقاط شامل داشبورد، ستون های A، پانل درب ها، آفتاب گیرها و… را مشاهده کرد. کنسول مرکزی هم پذیرای تریم چوب شده و بسیاری از دکمه ها دارای رنگ رز کوپر ویلنر هستند.
آتاناس ویلنر مدیر این شرکت افترمارکتی می گوید:
این خودرو سنی بیش از ۲۰ سال داشته و کابین و ظاهر آن فریاد می زدند که من پیر شده ام! اما مشکل در فرم ها و شکل ها نبود زیرا این بخش ها با استفاده از متریال و تکنیک های برجسته بازسازی می شوند؛ و این دقیقاً همان چیزی است که ما انجام دادیم.
برخی جزئیات خاص هم بکار رفته اند که از جمله آن ها می توان به نشان V فلزی روی فرمان، میخ های آهنی روی جعبه داشبورد و صندلی ها و پلاک سفارشی با نام مشتری و شماره ۰۱/۰۱ اشاره کرد.
ویلنر در آخر گفته است: “خیلی برجسته و متمایز است؟ ما هرگز کاری معمولی انجام نمی دهیم…”
برچسب هاپورشه ۹۱۱ تیونینگ طراحی داخلی کابریولت ویلنر