مدیرعامل گروه فاو به دنبال آن است که فروش برند لوکس هونگچی در سال جاری میلادی به ۲۰۰ هزار دستگاه برسد. همچنین این خودروساز چینی می خواهد در دهه آینده فروش ۱ میلیون دستگاهی را رد کند.
این کمپانی که در حقیقت برند موردعلاقه مقامات چینی است به دنبال داشتن ۲۱ خودرو در سبد محصولات خود تا سال ۲۰۲۵ می باشد. از میان این خودروها تعداد ۱۸ دستگاه از نوع الکتریکی شده خواهند بود. این را مدیرعامل فاو در رویدادی رسمی گفته است.
بنا به گفته این مقام رده بالا، بزرگ ترین بازار خودروی جهان در آینده نزدیک رقابتی تر خواهد شد زیرا هونگچی در حال ظهور به عنوان یک سنگ محک برای برندهای لوکس چینی می باشد.
هونگچی سال پیش گیلز تیلور مدیر طراحی رولزرویس را استخدام کرد. تیلور پیش از این روی پروژه طراحی فانتوم و کولینان کار کرده است. این خودروساز چینی همچنین نمایندگی های خود در چین را به ۲۷۱ نمایندگی رسانده و سال پیش فروش ۱۰۰۱۶۶ دستگاهی داشته است.
برنامه این شرکت همان گونه که گفته شد فروش ۲۰۰ هزار دستگاهی در سال ۲۰۲۰ است اما این میزان فروش باید در سال ۲۰۲۲ به ۴۰۰ هزار دستگاه و در سال ۲۰۲۵ به ۶۰۰ هزار دستگاه برسد. مدیر فاو همچنین گفته این خودروساز در سال ۲۰۳۰ هدف گذاری فروش حدود ۸۰۰ هزار دستگاهی را انجام داده که یکی از عوامل رسیدن به این هدف همکاری با فولکس واگن و تویوتا خواهد بود.
هونگچی در نمایشگاه فرانکفورت سال پیش دو کانسپت بسیار جذاب با نام های S۹ هایپرکار و شاسی بلند E۱۱۵ را معرفی کرد. هایپرکار یاد شده قدرت ۱۴۰۰ اسبی داشته و می تواند در عرض ۱.۹ ثانیه از سکون به تندی ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد درحالی که شاسی بلند شرکت هم کاملاً الکتریکی بوده و برد ۶۰۰ کیلومتری دارد.
برچسب هااخبار الکتریکی هیبریدی