افزایش فروش قابل توجه لینکلن در سال ۲۰۱۹

  1. چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸ ساعت ۱۰:۰۹ (۲ هفته،۵ روز قبل)
افزایش فروش قابل‌توجه لینکلن در سال 2019
به گزارش فرانگر

سال ۲۰۱۹ برای لینکلن سال خوبی بوده است زیرا افزایش فروش قابل توجهی را تجربه کرده است. برند لوکس فورد در سال ۲۰۱۹ موفق به فروش ۱۱۲,۲۰۴ دستگاه خودرو در بازار ایالات متحده شده که نسبت به فروش ۱۰۳,۵۸۷ دستگاهی سال ۲۰۱۸ افزایشی ۸.۳ درصدی را نشان می دهد. این بیشترین فروش لینکلن از سال ۲۰۰۷ تاکنون محسوب می شود؛ اما این افزایش فروش لینکلن فقط به لطف شاسی بلندها حاصل شده است. کراس اوور میان سایز ناتیلوس که نسخهٔ فیس لیفت شدهٔ MKX محسوب می شود، پرفروش ترین محصول لینکلن در سال ۲۰۱۹ بوده است. فروش این خودرو در سال ۲۰۱۹ با نزدیک به ۱۰ درصد افزایش به ۳۱,۷۱۱ دستگاه است.

لینکلن در اوایل سال ۲۰۱۹ در نمایشگاه نیویورک کراس اوور کامپکت جدید کُرسیر را به عنوان جایگزین MKC معرفی کرد. این کراس اوور جدید از ماه جولای به بازار ایالات متحده عرضه شد و تا پایان سال در طول شش ماه ۱۴,۰۷۲ دستگاه فروش داشته است. در شش ماه نخست سال ۲۰۱۹ نیز که MKC همچنان در بازار حضور داشته، موفق به فروش ۱۱,۷۴۳ دستگاه شده و بنابراین این دو کراس اوور کامپکت در سال ۲۰۱۹ مجموعاً ۲۵,۸۱۵ فروش داشته اند که کاهش جزئی ۱.۶ درصدی را نسبت به فروش ۲۶,۲۴۱ دستگاهی MKC در سال ۲۰۱۸ نشان می دهد. البته با توجه به تغییر نسل کراس اوور کامپکت لینکلن در سال ۲۰۱۹ این کاهش فروش طبیعی به نظر می رسد.

افزایش فروش قابل توجه لینکلن در سال 2019

از اس یووی فول سایز نویگیتور در سال ۲۰۱۹ تعداد ۱۸,۶۵۶ دستگاه فروخته شده که نشان دهندهٔ افزایشی ۴.۴ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۸ است. این بیشترین فروش نویگیتور از سال ۲۰۰۷ تاکنون محسوب می شود. در همین حال، از ماه جولای ۲۰۱۹ کراس اوور کاملاً جدید اویاتور هم به بازار عرضه شده و تا پایان سال ۸,۳۲۳ دستگاه فروش داشته است؛ اما نکتهٔ جالب و عجیب اینکه کراس اوور قدیمی و سالخوردهٔ MKT که با اویاتور جایگزین شده اما همچنان به بازار عرضه می شود، در سال ۲۰۱۹ افزایش فروش چشمگیر ۳۱ درصدی را تجربه کرده که بیشترین افزایش فروش در بین همهٔ محصولات لینکلن محسوب می شود. البته فروش این خودرو همچنان رقم ناچیز ۳,۳۸۸ دستگاه بوده است.

افزایش فروش قابل توجه لینکلن در سال 2019

اما درحالی که تقریباً همهٔ شاسی بلندهای لینکلن در سال ۲۰۱۹ با افزایش فروش مواجه بوده اند، طبق رویهٔ معمول این روزهای بازار، سدان های لینکلن یعنی MKZ و کانتیننتال هردو کاهش فروش داشته اند. فروش سدان میان سایز MKZ با کاهش ۱۲ درصدی به ۱۷,۷۲۶ دستگاه رسیده که کمترین فروش این خودرو از زمان ورود آن به بازار در سال ۲۰۰۶ تاکنون محسوب می شود. کاهش فروش سدان فول سایز کانتیننتال اما بسیار بیشتر بوده به گونه ای که با فروش تنها ۶,۵۸۷ دستگاه، کاهشی ۳۳ درصدی را تجربه کرده است. بااین حال با توجه به حضور قدرتمند لینکلن در بخش شاسی بلندها با مدل های جدید و تازه نفس، انتظار می رود روند افزایشی فروش آن امسال هم ادامه یابد. همچنین با توجه به اوضاع فروش نابسامان اینفینیتی، دور از ذهن نیست که لینکلن بتواند تا پایان سال ۲۰۲۰ در جدول فروش برندهای لوکس بازار ایالات متحده این برند لوکس ژاپنی را پشت سر بگذارد.

افزایش فروش قابل توجه لینکلن در سال 2019

برچسب ها۲۰۱۹ آمار فروش لوکس




همرسانی نوشتار: