روزهای خوش گذشته را به یاد می آورید که با صرف هزینه ای نسبتاً مناسب می توانستید یک کیت بدنه خوب برای خودروی خود تهیه کنید؟ خب آن روزها دیگر گذشته اند زیرا برخی از کیت های بدنه ی امروزی قیمتی به اندازه ی خود خودرو دارند.
برای مثال کیت بدنه جدید لیبرتی واک برای نیسان GT-R را در نظر بگیرید که در دو جنس متریال عرضه می شود. این کیت در نوع اول از جنس کربن بوده و قیمت ۷۰۲۰۰ دلاری دارد. نسخه دوم کیت موردبحث نیز با بهای ۷۳۵۷۰ دلاری در دسترس است که بیش از قیمت یک دستگاه GT-R با کارکرد نسبتاً کم در بازار می باشد.
شما با پرداخت ۵۴۵۴۰ هم می توانید همان قطعات با جنس کربن و FRP را انتخاب کنید. در کل کیت های لیبرتی واک از نظر جنس و قیمت تنوع زیادی دارند. البته تمامی این کیت ها به جز سیستم تعلیق عرضه می شوند زیرا سیستم تعلیق خود قیمت ۷۹۰۰ دلاری دارد. این تیونر ژاپنی هر یک از قطعات کیت را به صورت جداگانه نیز عرضه می کند که از جمله این قطعات می توان به سپرهای جلو، آپرون، ورودی های هوا، دیفیوزر عقب، رکاب های جانبی، صندوق عقب، کاپوت جلو، بال و قوس چرخ ها اشاره نمود.
خودرویی که در تصاویر مشاهده می کنید از سیستم تعلیق قابل تنظیم و همچنین رینگ های افترمارکتی با الگوی Y و نشان های خاص لیبرتی واک سود برده است.
همچون همیشه خبری از تغییرات و بهبودهای فنی در این خودرو نبوده اما نیازی به نگرانی نیست زیرا GT-R از نظر پرفورمنس کمبودی ندارد. پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی گودزیلا سال های سال است که با قدرت ۴۸۰ اسبی یا بیشتر روی بسیاری از مدعیان را کم کرده است.
برچسب هاLiberty Walk اخبار تیونینگ نیسان GT-R