در صنعتی که به صورت مداوم تغییر می یابد، سرعت و راندمان بالا کلید موفقیت است. خودروسازان به دنبال عرضه هر چه سریع تر محصولات جدید خود به بازار هستند زیرا مشتریان همچنان به خرید خودروهای صفرکیلومتر علاقه نشان می دهند. فیات-کرایسلر هم عرضه محصولات جدید خود را سرعت خواهد بخشید. این شرکت امیدوار است فرایند توسعه خودروهای خود را تا حدی کوتاه تر کند. مدیر فنی ارشد این خودروساز هدایت این فرایند را بر عهده خواهد داشت.
سازمان دهی مجدد فرایند تولید این برند به خاطر آماده شدن برای عرضه محصولات جدید در سال صورت می گیرد. طبق مطالعه ای که اخیراً صورت گرفته، خودروسازان به طور متوسط هرساله ۴۰ خودروی جدید را معرفی می کنند. انتظار می رود از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۳ این عدد به ۶۲ محصول جدید در سال افزایش یابد.
اما چیزی که فیات-کرایسلر انجام می دهد همکاری بیشتر بین تیم هایی است که به بهبود کیفیت تولید، زمان توسعه پایین تر محصولات و پاسخ بهتر به بازارهای خاص منجر خواهد شد. سخنگوی این خودروساز ایتالیایی-آمریکایی می گوید سازمان دهی مجدد می تواند باعث آرایش دوباره نیروی کاری شود.
این برنامه باعث ادغام سه بخش مهندسی، برنامه اجرایی و مدیریت و برنامه پشتیبانی خواهد شد. پیش از این توسعه محصولات فیات-کرایسلر از طریق تیم هایی منفرد یا منطقه ای صورت می گرفت. مهم ترین بخش این سازمان دهی مجدد شامل یکپارچگی مهندسی قوای محرکه و خودرو، تشکیل سازمانی یکدست تر برای کمک به سرعت گرفتن فرایند توسعه محصول و… می باشد.
صنعت خودرو طی ۵ تا ۱۰ سال آینده تغییرات بیشتری را تجربه خواهد کرد. خودروهای خودران و الکتریکی با اینکه با همه گیری فاصله دارند اما خواه ناخواه در راه هستند. مشتریان هم اکنون کراس اوورها را دوست دارند و این یک برگ برنده برای خودروسازانی است که به دنبال سود بیشتر پیش از سرمایه گذاری در تکنولوژی هایی هستند که شاید جواب دهند و شاید خیر. سرعت بخشیدن به فرایند توسعه محصول می تواند موقعیت بهتری را برای فیات-کرایسلر به ارمغان آورد.
برچسب هااخبار