احتمال تبدیل نسل بعدی اوپل اینسیگنیا به یک کراس اوور!

  1. دوشنبه ۲ دی ۹۸ ساعت ۱۴:۰۱ (۴ سال،۴ ماه قبل)
احتمال تبدیل نسل بعدی اوپل اینسیگنیا به یک کراس اوور!
به گزارش فرانگر

اوپل به تازگی نسخه فیس لیفت شده اینسیگنیا را معرفی کرده اما قبلاً خبرهایی درباره نسل جدید این خودرو به گوش رسیده است.

احتمال دارد نسل بعدی این خودروی میان سایز که پس از سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد به یک کراس اوور تبدیل شود تا به این ترتیب اوپل بتواند سهمی از بازار محبوب شاسی بلندها را به دست آورد.

یکی از مدیران واکسهال به نشریه اتو اکسپرس گفته است:

احتمال تبدیل نسل بعدی اوپل اینسیگنیا به یک کراس اوور!

صنعت خودرو می پرسد پس از شاسی بلندها چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ و ما فکر می کنیم اینسیگنیای جدید پاسخ آن خواهد بود. این بزرگ ترین دگرگونی تاریخ برند واکسهال خواهد بود.

نسل بعدی اینسیگنیا یک کراس اوور معمولی نخواهد بود بلکه ترکیبی از یک شاسی بلند و یک مینی ون را ارائه خواهد کرد و از این نظر مشابه رنو اسپیس خواهد بود. این خودرو فضای پا و سر بیشتری در بخش عقب کابین خواهد داشت و برای افزایش ابعاد خود از پلتفرم EMP۲ گروه پژو-سیتروئن استفاده خواهد کرد.

این پلتفرم قبلاً در خودروهای گوناگون پژو-سیتروئن و همچنین کراس اوور گرندلند ایکس بکار رفته است. از آنجایی که پلتفرم یاد شده می تواند از قوای محرکه الکتریکی شده پشتیبانی کند بنابراین احتمال دارد جایگزین این خودروی میان سایز خانوادگی نیز به پیشرانه های پلاگین هیبریدی مجهز شود.

احتمال تبدیل نسل بعدی اوپل اینسیگنیا به یک کراس اوور!

احتمال تبدیل نسل بعدی اوپل اینسیگنیا به یک کراس اوور!

احتمال تبدیل نسل بعدی اوپل اینسیگنیا به یک کراس اوور!


فروش اوپل اینسیگنیا در اروپا از 137714 دستگاه در سال 2009 به 67424 دستگاه در سال پیش کاهش یافته است. در 10 ماه گذشته از سال جاری نیز تنها 39904 دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است. رقیب اینسیگنیا یعنی فورد موندئو وضعیت وخیم تری داشته و فروش 117565 دستگاه سال 2009 آن به 49596 دستگاه در سال 2018 و 33943 دستگاه تا به اینجای سال افت پیدا کرده است. فولکس واگن پاسات نیز در سال 2009 فروش 177450 دستگاهی داشته اما فروش سال پیش آن 154074 دستگاه بوده و در 10 ماه اول امسال نیز به خانه 100389 نفر راه یافته است.

احتمال تبدیل نسل بعدی اوپل اینسیگنیا به یک کراس اوور!




همرسانی نوشتار: