در سال ۲۰۰۵ لامبورگینی در نمایشگاه ژنوی از خودرویی نمایشی بنام کانسپت S رونمایی کرد. این خودرو اما در اصل تعبیری افراطی از گالاردو با نمای منحصربه فرد روباز از بالا بود که توسط مدیر طراحی وقت لامبورگینی «Luc Donckerwolke» و همین طور مرکز طراحی این شرکت طراحی شده بود. ازآنجایی که کانسپت S توجهات بسیاری را به خود جلب کرد، لامبورگینی تصمیم گرفت تعداد محدودی از آن را تولید کند. قرار بود ۱۰۰ دستگاه از این ماشین ساخته شود اما به دلیل هزینه های بالای تولید، در حد همان یک دستگاه باقی ماند.
تک نمونهٔ کانسپت S نیز به یک خریدار تحویل داده شد و سپس توسط ردبول ریسینگ چند بار به چندین رویداد مختلف دعوت شد؛ اما بعد از چند حضور اولیه، این سوپراسپرت منحصربه فرد از انظار پنهان و بین چند مالک مختلف دست به دست شد. آخرین خبری که در مورد کانسپت S منتشر شده چند سال پیش بود که در یک حراجی با قیمت ۱.۳۲ میلیون دلار به فروش رسید و حالا بازهم قرار است مالک جدیدی داشته باشد زیرا توسط RMSothebys در حراجی ابوظبی به حراج گذاشته می شود.
این کانسپت S هنوز هم مثل روز اول تازه به نظر می رسد و روی کیلومتر شمار آن عددی کمتر از ۲۰۰ کیلومتر نقش بسته است که بیشتر آن به خاطر آزمایش های اولیه و بقیه به دلیل رانندگی های کوتاه بوده است. فعلاً هیچ جزئیاتی در مورد قیمت تخمینی این گالاردوی منحصربه فرد منتشر نشده است اما قطعاً با قیمتی بیش از یک میلیون دلار به فروش خواهد رسید. برای مقایسهٔ، هم اکنون یک گالاردو اسپایدر معمولی یازده برابر ارزان تر از این است.