مقایسه کابین تاهو و سابربن جدید با سیلورادو

  1. جمعه ۲۲ آذر ۹۸ ساعت ۱۱:۰۳ (۴ سال،۴ ماه قبل)
مقایسه کابین تاهو و سابربن جدید با سیلورادو
به گزارش فرانگر

انتقاد اصلی برخی از کارشناسان خودرویی به کابین سیلورادوی جدید مربوط به کابین آن بوده است. نویسنده ی موتور ۱ گفته است که کابین این پیکاپ ۶۶ هزار دلاری هیچ چیز که ارزش بالای خودرو را نشان دهد احساس نمی شود. خوشبختانه شورولت از این موضوع درس گرفته و کابین نسل جدید سابربن و تاهو ۲۰۲۱ چند پله بالاتر از کابین پیکاپ محبوب این خودروساز قرار دارد.

ایده ی اصلی شورولت طراحی کابینی جادارتر و راحت تر برای راننده و سرنشینان این شاسی بلندها بوده است. خود شورولت م گوید هدف از طراحی کابین این خودروها زدن حرف اول در کلاس از نظر فضا، تجهیزات و تکنولوژی بوده است. مأموریت تیم طراحی این خودروساز ایجاد محیطی فوق العاده برای یک سفر جاده ای می باشد.

مقایسه کابین تاهو و سابربن جدید با سیلورادو

مقایسه کابین تاهو و سابربن جدید با سیلورادو


مقایسه کابین سابربن 2021 با سیلورادو HD 2020 تفاوت های قابل توجهی را نشان می دهد. داشبورد سابربن جدید دیگر تحت سلطه دکمه های زیاد نبوده و جای آن ها را صفحه نمایش استاندارد 10 اینچی و پانل کنترل تهویه مطبوع شیک تری گرفته است. جایگاه کمی عجیب دکمه استارت/استاپ کابین سیلورادو هم اکنون جای خود را به مکانی مرسوم تر در زیر پشت آمپرها داده است.

صحبت از پشت آمپرها شد و باید گفت شورولت به صورت سفارشی پشت آمپرهای دیجیتالی، هدآپ دیسپلی بزرگ و دو صفحه نمایش ۱۲.۶ اینچی را برای سرنشینان عقب ارائه می کند.

مقایسه کابین تاهو و سابربن جدید با سیلورادو

طراحی و شکل پانل درب ها نیز تفاوت زیادی در مقایسه با سیلورادو دارد. همچنین اهرم تعویض دنده بزرگ موجود در سیلورادو جای خود را به پیکربندی دکمه ای ظریف تری داده است. نیازی به گفتن نیست که متریال بکار رفته در سابربن و تاهوی جدید کیفیت بالاتری نسبت به سیلورادو دارند.

مقایسه کابین تاهو و سابربن جدید با سیلورادو

مقایسه کابین تاهو و سابربن جدید با سیلورادو

مقایسه کابین تاهو و سابربن جدید با سیلورادو


شورولت اظهار داشته است:
کابین به لطف بخش های شیشه ای گسترده تر از جمله سانروف پانورامیک و صفحات نمایش پیشرو در کلاس و همچنین استفاده از متریال لوکس تر روشن تر شده است.



همرسانی نوشتار: