نسل فعلی نیسان GT-R ملقب به گودزیلا از سال ۲۰۰۷ تاکنون در بازار حضور دارد و بنابراین ما با خودرویی ۱۲ ساله روبر هستیم که سال آینده به صورت رسمی یک نوجوان رعنا خواهد بود! اگرچه فعلاً خبری از نسل جدید این خودرو نیست اما نسخه های انحصاری آن همچون GT-R۵۰ باعث جلب توجه دوباره به این خودروی اسپورت ژاپنی شده اند. این پروژه با همکاری خانه طراحی ایتال دیزاین به سرانجام رسیده است؛ اما اخیراً یکی از طراحان خوش ذوق دنیای خودرو رندری برجسته از GT-R۵۰ پیشرانه وسط را منتشر کرده است. با دیدن این رندر آرزو می کنیم که ای کاش نسل بعدی گودزیلا با قرار گرفتن پیشرانه در پشت صندلی های خود به یک سوپرکار کامل تر تبدیل گردد.
نمای جلوی این رندر کاملاً شبیه مدل GT-R۵۰ واقعی بوده و چراغ های نازک و دیفیوزر بزرگ ادغام شده در سپر خودنمایی می کنند. تغییرات قابل توجهی در پروفایل جانبی خودرو رخ داده و شاهد ورودی های هوای بزرگ در بخش پایینی خودرو و کنار درب ها هستیم تا هوای تازه به پیشرانه برسد.
البته تناسبات کلی یک خودروی پیشرانه وسط تفاوت های زیادی با نسخه ی استاندارد داشته و طراح نیز طرح کلی روان تر خودرو را با رینگ های بزرگ تر و قوس های چرخ متفاوت ترکیب کرده است. تصور کنید که پیشرانه ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربوی پشت صندلی ها با قدرت ۷۱۰ اسبی و گشتاور ۷۸۰ نیوتون متر غرش کند تا راننده معنی لذت واقعی را بفهمد.
متأسفانه خبرهای اخیر نشان می دهد نیسان برنامه ای فوری برای جایگزینی GT-R فعلی با نمونه ای جدید ندارد. در واقع باور بر این است نسل بعدی گودزیلا شاید تا سال ۲۰۲۷ تولید نشود زیرا ژاپنی ها فعلاً درباره استفاده از قوای محرکه هیبریدی یا تمام الکتریکی تصمیم نگرفته اند. تیم GT-R نیسان با رهبری هیروشی تامورا تصور می کند پلتفرم فعلی این خودرو تا ۲۰ سال می تواند بدون تغییرات بزرگ به حیات خود ادامه دهد و بنابراین نسل فعلی این خودرو می تواند با اصلاحات کوچک به مدت حداقل ۸ سال در بازار حضور داشته باشد.