سال بعد گروه پژو-سیتروئن ارائه ی نسخه های الکتریکی شده از تمامی محصولات بنزینی جدید و به روز شده ی خود را آغاز خواهد کرد. این خودروها در کارخانه ی جوینت ونچر دانگ فنگ-پژو/سیتروئن در چین تولید می شوند.
اولین محصول از این دسته نسل جدید پژو ۲۰۰۸ خواهد بود که نسخه ی تمام الکتریکی آن نیز تولید شده و پس از آن هم خودروهای پژو ۴۰۰۸ و سیتروئن C۵ ایرکراس وارد بازار خواهند شد. این دو خودرو در سال ۲۰۲۰ با قوای محرکه پلاگین هیبریدی به دست مشتریان چینی خواهند رسید.
دانگ فنگ موتور می گوید خودروساز تا پایان سال ۲۰۲۳ نسخه های الکتریکی شده تمامی محصولات در چین را تولید خواهد کرد.
جوینت ونچر یاد شده در سال ۱۹۹۲ و با همکاری ۵۰/۵۰ تأسیس شده و تولید و بازاریابی هر دو برند پژو و سیتروئن را انجام می دهد. این کمپانی مشترک یکی از دو جوینت ونچر پژو-سیتروئن در کشور چین بوده و جوینت ونچر دیگری هم با چانگان و با تمرکز روی تولید خودروهای بنزینی DS به پیش می رود.
البته چانگان-پژو/سیتروئن از سال ۲۰۱۱ تاکنون موفقیت چندانی از نظر فروش در چین نداشته است. پژو-سیتروئن تائید کرد این جوینت ونچر را تعطیل می کند هرچند تولید محصولات DS همچنان ادامه خواهد یافت.
اما به پژو ۲۰۰۸ تمام الکتریکی بازگردیم که با پسوند e شناخته شده و نیروبخش آن پیشرانه الکتریکی ۱۳۶ اسب بخاری است. مجموعه باتری ۵۰ کیلووات ساعتی این خودرو از شارژ سریع ۱۰۰ کیلوواتی پشتیبانی کرده و برد ۳۱۰ کیلومتری ایجاد می کند.
با استفاده از شارژر سریع می توان در حدود ۲۰ دقیقه برد ۱۶۰ کیلومتری را به دست آورد؛ اما استفاده از شارژر خانگی برای شارژ باتری شما را چند ساعتی معطل خواهد کرد.