آئودی: رینگ های بزرگ تر از ۲۳ اینچ فایده ای ندارند

  1. سه شنبه ۱۹ آذر ۹۸ ساعت ۰۷:۰۱ (۱۰ ماه،۲ هفته قبل)
آئودی: رینگ‌های بزرگ‌تر از 23 اینچ فایده‌ای ندارند
به گزارش فرانگر

نمی توان تأثیر رینگ های یک خودرو روی طراحی آن را رد کرد. ابعاد متوسط رینگ ها در طی این سال ها افزایش یافته و به علاوه باید گفت این حقیقت که رینگ های بزرگ تر در تریم های گران تر یک خودرو با افزایش هزینه ها همراه است باعث می شود بگوییم رینگ های بزرگ تر در کل بهتر هستند! خب البته منظورمان از نظر زیبایی شناسی بود…

اما واقعاً رینگ هایی با چه ابعادی به درد ما می خورند؟ محدودیت ابعاد رینگ ها تا کجاست؟ مارک لیچه مدیر طراحی آئودی می گوید رینگ های ۲۳ اینچی موجود در RS Q۸ به این محدودیت نزدیک شده اند. به گفته این مدیر ارشد، رینگ های بزرگ تر از ۲۳ اینچ فایده ای ندارند.

آئودی RS Q۸ به صورت استاندارد از رینگ های ۲۲ اینچی استفاده می کند اما خریداران این شاسی بلند ۵۹۲ اسب بخاری می توانند رینگ های ۲۳ اینچی با رنگ های گوناگون را نیز سفارش دهند. شایان ذکر است این رینگ ها را بزرگ ترین لاستیک های بکار رفته در کل محصولات آئودی احاطه کرده اند.

آئودی: رینگ های بزرگ تر از 23 اینچ فایده ای ندارند

اگرچه رینگ و لاستیک های آئودی RS Q۸ واقعاً بزرگ هستند اما به نظر می رسد این رینگ ها بزرگ ترین نمونه هایی هستند که در محصولات آئودی دیده خواهند شد. لیچه می گوید بزرگ ترین شاسی بلند آئودی دیگر بزرگ تر از این نخواهد شد و بنابراین وجود رینگ های بزرگ تر بی معنی می باشد.

آئودی: رینگ های بزرگ تر از 23 اینچ فایده ای ندارند

ارباب حلقه ها همچنین در مسیر الکتریکی سازی محصولات خود قرار داشته و بنابراین امکان تولید خودروهای کوچک تر با کابین های جادارتر میسر می شود. با این وجود شاید با Q۸ بزرگ تر را در نسل بعدی نبینیم.

آئودی: رینگ های بزرگ تر از 23 اینچ فایده ای ندارند

البته لیچه شاید فقط درباره ی برند خودش صحبت کرده باشد. مدیر طراحی جنرال موتورز گفته بود رینگ های ۲۴ اینچی و حتی ۲۶ اینچی در راه هستند؛ اما مطمئن نیستیم که کدام خودروها از بزرگ ترین رینگ ها استفاده خواهند کرد.

آئودی: رینگ های بزرگ تر از 23 اینچ فایده ای ندارند




همرسانی نوشتار: