سدان اسپرت کادیلاک CT۶-V عمر چندان درازی نخواهد داشت و به نظر می رسد پیشرانهٔ ۴.۲ لیتری V۸ توئین توربوی جدید این شرکت یعنی بلک وینگ هم سرنوشت مشابهی داشته باشد زیرا به گفتهٔ موتورترند، این موتور به دلیل کاهش هزینه ها تقریباً بلااستفاده شده و درنتیجه احتمالاً با CT۶-V کنار خواهد رفت. البته این چیزی نبود که جنرال موتورز در ابتدا در ذهن داشته باشد. طبق گفتهٔ این نشریه، قرار بود هردو مدل جدید کادیلاک CT۵ و XT۶ روی پلت فرم اُمگا ساخته شوند یعنی همان پلت فرمی که در سدان پرچم دار CT۶ بکار رفته است.
این امر باعث می شد نصب پیشرانهٔ بلک وینگ در این مدل ها امکان پذیر باشد اما متأسفانه جنرال موتورز با کاهش فروش مواجه شد و تصمیم به کاهش هزینه ها گرفت. به همین دلیل، CT۵ به پلت فرم آلفا منتقل شد و XT۶ هم روی پلت فرم C۱XX شکل گرفت که در بیوک انکلیو، شورلت بلیزر و جی ام سی آکادیا هم مورداستفاده قرار گرفته است. به خاطر این تصمیم و تغییر پلت فرم، این مدل های جدید نمی توانند از موتور بلک وینگ استفاده کنند.
اما متأسفانه خبرهای بد به اینجا ختم نمی شود زیرا موتورترند همچنین گزارش داده است که بلک وینگ زیر کاپوت نسل آیندهٔ اسکالید هم قرار نخواهد گرفت. این موضوع هم به خاطر کاهش هزینه ها است و این یعنی اس یووی پرچم دار کادیلاک باید همچنان از همان موتور V۸ پوشراد سنتی جنرال موتورز استفاده کند؛ بنابراین احتمالاً در سینهٔ اسکالید جدید همچنان همان موتور ۶.۲ لیتری V۸ فعلی قرار خواهد گرفت. اگر این گزارش ها حقیقت داشته باشند واقعاً ناامیدکننده است اما مرگ موتور بلک وینگ به معنای این نیست که در آینده شاهد هیچ کادیلاک عملکرد بالایی نخواهیم بود زیرا این شرکت ساخت جانشین مدل های ATS-V و CTS-V را تأیید کرده و شایعاتی هم به ساخت اسکالید V با پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ با قدرتی در حدود ۶۵۰ اسب بخار اشاره داشته اند.