شورلت کوروت C۸ مطمئناً یکی از جنجالی ترین خودروهای امسال بوده است و از زمان معرفی تاکنون خبرها و حواشی بسیار زیادی در مورد آن منتشر شده است که تقریباً همهٔ آن ها در پدال پوشش داده ایم. حال نیز موتورترند به نقل از منبعی می گوید نسل جدید ZR۱ که پرچم دار مورد انتظار کوروت C۸ است، به پیشرانهٔ V۸ توئین توربوی هیبریدی با خروجی چشمگیری مجهز خواهد بود. این اولین بار است که خبرهای مشخصی در مورد نسخهٔ هیبریدی C۸ منتشر شده و منبع آن تأیید کرده است که این نسخه خیلی زود به بازار می آید.
ZR۱ جدید از همان پیشرانهٔ Z۰۶ جدید استفاده خواهد کرد که گفته می شود یک نمونهٔ V۸ دو میل سوپاپ با میل لنگ خطی و سیستم پرخوران توئین توربو خواهد بود یعنی مشابه موتوری که هم اکنون در سینهٔ کوروت C۸.R مسابقه ای قرار گرفته است. سیستم هیبریدی این قوای محرکه نیز کاملاً عملکرد محور خواهد بود. در این سیستم یک موتور الکتریکی بین پیشرانهٔ بنزینی و گیربکس قرار می گیرد تا خروجی قوای محرکه به عدد قابل توجه ۹۰۰ اسب بخار افزایش پیدا کند؛ اما این همه چیز نیست زیرا ظاهراً کوروت C۸ از فضای خالی در صندوق بار جلویی خود برخوردار است که برای نصب دو موتور الکتریکی در نظر گرفته شده است.
گفته می شود این موتورها پرفورمنس خودرو را افزایش داده و برای کمک به محور عقب از کنترل بُرداری گشتاور و همین طور دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی استفاده خواهند کرد. این یعنی اساساً کوروت C۸ ZR۱ خودرویی چهارچرخ محرک خواهد بود. از سوی دیگر، منبع موتورترند می گوید شایعهٔ استفاده از پیشرانهٔ ۴.۲ لیتری V۸ بلک وینگ کادیلاک در نسخه های آیندهٔ کوروت C۸ نادرست است زیرا جنرال موتورز منابع لازم را برای توسعهٔ دو پیشرانهٔ V۸ جدید به طور هم زمان در اختیار کادیلاک و شورلت قرار داده است.