با عرضه استون مارتین DBX لیست خودروسازانی که در سبد محصولات خود فاقد یک قدبلند لوکس و خبرساز هستند کوتاه تر شد. در سال های آینده هم این روند ادامه خواهد داشت زیرا فراری قبلاً تولید شاسی بلند خود را تائید کرده و لوتوس هم در حال کار روی قدبلند اسپورت خویش است. حتی پاگانی نیز از تولید چنین محصولی استقبال کرده و بنابراین تنها چند برند معدود باقی می مانند که علاقه ای به تولید چنین خودروهایی ندارند. از جمله این برندها می توان به مک لارن، بوگاتی و ریماک اشاره کرد.
این هایپرکارساز اهل کرواسی گفته که قطعاً خبری از تولید شاسی بلند نخواهد بود. میت ریماک مؤسس این کمپانی ضد شرکت هایی که چنین خودروهایی تولید می کنند نیست زیرا می فهمد که شرکت ها همان چیزی را تولید می کنند که مشتریان می خواهند.او می گوید:
من به عنوان یک تصمیم تجاری چنین کاری را درک می کنم. در پایان شما مشتریان را راضی خواهید کرد و یا اینکه تجارت خود را زنده نگاه خواهید داشت. کدام را انتخاب می کنید؟ شما زنده ماندن را انتخاب می کنید.
او خاطرنشان می سازد خودروسازان نمی توانند روند و مد بازار را نادیده بگیرند و به همین خاطر است که تعداد شاسی بلندها روز به روز در حال افزایش است. از طرف دیگر اسکات کوگ رئیس فولکس واگن آمریکا اخیراً گفته مشتریان در آینده از شاسی بلندها روی گردان خواهند شد بنابراین آینده قطعاً جالب خواهد بود.
اما میت ریماک گفته محصول بعدی این شرکت پس از هایپرکار C-Two یک سوپرکار دونفره خواهد بود. البته او اشاره ای به جزئیات این محصول نکرده است.
با اینکه ریماک برندی تازه کار در دنیای خودروست اما قبلاً روابط عمیقی با برخی نام های بزرگ برقرار کرده است. پورشه اخیراً میزان سهام خود در ریماک را به ۱۵.۵ درصد افزایش داده و هیوندای و کیا نیز سرمایه گذاری ۹۰ میلیون دلاری را در این شرکت انجام می دهند. شایان ذکر است هایپرکار پینین فارینا باتیستا نیز قوای محرکه و پلتفرم خود را از ریماک C-Two گرفته است.