رولزرویس بی سروصدا اعلام کرده است که به تولید مدل گوست پایان می دهد. این برند فوق لوکس بریتانیایی قصد نمایش یک گوست مشکی نشان را در نمایشگاه خودروهای کلاسیک لندن دارد که این نسخه برای گرامیداشت پایان دورهٔ ۱۰ سالهٔ تولید این خودرو در نظر گرفته شده است. رولزرویس فعلاً تصاویر این نسخهٔ ویژه را منتشر نکرده اما گفته است که این خودرو در بیرون از تریم الماس مشکی و زمرد تاریک و همین طور مجسمهٔ روح خلسهٔ کرومی تاریک برخوردار خواهد بود. در داخل این گوست ویژه نیز چرم مشکی و تریم فیبر کربنی کار شده است.
با توجه به عمر یک دهه ای گوست، خاتمهٔ تولید آن چیز عجیبی نیست اما عکاسان جاسوس پیش ازاین بارها جانشین آن را در حال آزمایش دیده اند. بااین حال به گفتهٔ رولزرویس، نسل کنونی گوست به یک کلاسیک مدرن تبدیل خواهد شد زیرا این خودرو موفقیت تجاری مداومی را به دنبال داشته است. گوست که برای اولین بار در نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۰۹ رونمایی شد، محصول قابل توجهی بود زیرا استایل کلاسیک و لوکس رولزرویس را با برچسب قیمتی مناسب تری ترکیب کرده بود.
همان طور که رولزرویس می گوید، گوست این برند را به خریداران جوان جدید و عمدتاً خودساخته معرفی کرد. این موضوع برای رولزرویس خیلی مهم بود زیرا عمدتاً به عنوان برندی کسل کننده شناخته می شد خصوصاً در مقایسه با بنتلی که در سال ۲۰۰۳ مدل کانتینتال GT را معرفی کرده بود. حال نیز طرفداران نباید به خاطر خداحافظی با گوست ناراحت باشند زیرا نسل کاملاً جدید آن در حال توسعه است که حتی از قبل هم خاص تر خواهد بود. درحالی که نسل کنونی گوست بر اساس ب ام و سری ۷ ساخته شده است، نسل آیندهٔ آن روی پلت فرم رولزرویس شکل خواهد گرفت.
اما با وجود پلت فرم جدید، گوست مدل ۲۰۲۱ همچنان طراحی آشنایی خواهد داشت که فوراً به عنوان یک رولزرویس قابل تشخیص خواهد بود و کماکان درهای خودکشی آن حفظ می شود. بااین حال می توان انتظار دماغه ای شیک تر و کابین مدرن تری را داشته باشیم که به صفحه آمپر دیجیتالی، نمایشگر بزرگ تر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و دکمه های بروز شده مجهز خواهد بود. در مورد پیشرانهٔ این خودرو گزارش های متناقضی وجود دارد اما گفته می شود زیر کاپوت گوست جدید همان پیشرانهٔ ۶.۷۵ لیتری V۱۲ توئین توربوی مدل های فانتوم و کولینان قرار خواهد گرفت. شایعاتی همچنین به ارائهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک هم به عنوان یک آپشن اشاره داشته اند.