فورد موستانگ مک وان مدل ۱۹۶۹ یکی از ماسل کارهای نمادین است و رینگ برادرز (Ringbrothers) در جدیدترین پروژهٔ خود سراغ ارتقاء یک دستگاه از این خودرو رفته است. بدنهٔ این موستانگ تک ساخت که UNKL نام گرفته، عریض تر شده و از هر طرف ۲۵ میلی متر به عرض آن افزوده شده است. هرچند این تغییری جزئی به نظر می رسد اما به گفتهٔ رینگ برادرز، این کار بدون آنکه به ظاهر کلاسیک خودرو آسیب بزند، نمای تهاجمی تری به آن بخشیده است.
اما علاوه بر عرض بیشتر، این موستانگ خاص به سپرهای اصلاح شده به همراه اسپلیتر جلو مجهز شده است. برای این خودرو همچنین رنگ بیرونی سفارشی هم در نظر گرفته شده و با دقت رنگ آمیزی شده است. رینگ های ۱۹ و ۲۰ اینچی HRE که با لاستیک های میشلن پایلوت اسپرت ۴S پوشیده شده اند نیز تکمیل کنندهٔ تغییرات و ارتقاءهای بیرونی این موستانگ هستند.
استایل منحصربه فرد این ماشین به داخل آن هم کشیده شده و کابینی سفارشی با صندلی های ریکارو، غربیلک فرمان Momo و آمپرهای کلاسیک برای آن طراحی شده است. برای این موستانگ کلاسیک حتی نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هم در نظر گرفته شده است.
زیر کاپوت این مک وان مدل ۱۹۶۹ یک نیروگاه ۸.۵ لیتری V۸ تنفس طبیعی ساخت Jon Kaase قرار گرفته که ۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند. این موتور به یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی مجهز شده تا نیروی خود را از طریق یک میل گاردان فیبر کربنی به چرخ های عقب انتقال دهد. ازجملهٔ دیگر ویژگی های برجستهٔ این موستانگ هم می توان به سیستم تعلیق جدید جلو ساخت Detroit Speed Engineering، سیستم اگزوز فولادی ضدزنگ Flowmaster، تعلیق چهار اتصالی عقب با کمک فنرهای RideTech و آنتی رول بارهای عقب و جلوی ویژه اشاره کرد.