آستون مارتین قصد دارد اولین کراس اوور خود یعنی BDX را در ۲۰ نوامبر (۲۹ آبان) در پکن رسماً رونمایی کند اما حالا پیش از آن، تصویری از کابین این شاسی بلند لوکس را منتشر کرده است. با توجه به این تصویر، DBX از غربیلک فرمان دورنگ برخوردار است که پشت آن یک صفحه آمپر دیجیتالی قرار گرفته است. در سمت راست این قسمت نیز کنسول میانی منحصربه فردی به چشم می خورد که در بالای آن نمایشگر بزرگ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی و دکمه های گیربکس جای گرفته اند. در ادامهٔ این قسمت هم دریچه های تهویهٔ عریض، دکمه های شیک و تریم چوبی دیده می شود.
آستون مارتین این کنسول مرکزی را به عنوان یک پُل توصیف کرده است که حالت زیبا و شناوری دارد. طراحی باز این کنسول به خریداران این امکان را می دهد تا وسایلی مثل کیف دستی و بطری های آب را سریعاً در محفظهٔ اشیاء قرار دهند. ازجملهٔ دیگر ویژگی های برجستهٔ کابین DBX نیز می توان به سقف شیشه ای پانوراما، تریم فلزی و تودوزی آلکانترا و چرم پریمیوم اشاره کرد. آستون مارتین همچنین به سرنشینان عقب هم توجه داشته و برای آن ها سیستم کنترل تهویهٔ مجزا و چهار دریچهٔ تهویه در نظر گرفته است.
سازندهٔ بریتانیایی فعلاً جزئیاتی از کابین DBX اعلام نکرده اما وعده داده است که این کراس اوور لوکس از لحاظ فضای پای جلو و عقب پیشروی کلاس خود باشد. به گفتهٔ آستون مارتین، در داخل DBX به کوچک ترین جزئیات بسیار توجه شده است به گونه ای که طراحان شش ماه را برای بهبود موقعیت راننده و اطمینان از دید خوب و دسترسی آسان به کنترلرها صرف کرده اند. حتی آن ها کودکانی را در قسمت عقب خودرو قرار داده اند تا بازخورد آن ها از ورود و خروج به صندلی های عقب را دریافت بررسی کنند.
آستون مارتین اما علاوه بر انتشار تصویری از داخل DBX، قیمت آن در بازارهای مختلف را هم اعلام کرده است. قیمت این کراس اوور لوکس بریتانیایی در ایالات متحده از ۱۸۹,۹۰۰ دلار آغاز می شود که این یعنی به میزان قابل توجهی از بنتلی بنتایگا V۸ با قیمت پایهٔ ۱۶۸ هزار دلار گران تر است. DBX در دیگر بازارهای کلیدی هم مثل بریتانیا با قیمت ۱۵۸ هزار پوند، آلمان با ۱۹۳,۵۰۰ یورو و در ژاپن با ۲۲,۹۹۵,۰۰۰ ین عرضه خواهد شد. همان طور که قبلاً اعلام شده بود، DBX به پیشرانهٔ ۴ لیتری V۸ توئین توربوی مرسدس-آام گ مجهز شده است که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. به گفتهٔ آستون مارتین، این ماشین می تواند در کمتر از هشت دقیقه یک دور پیست نوربرگ رینگ را طی کرده و به حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.