اسپیدکور از چارجر دیوانه واری در نمایشگاه سنا رونمایی کرده است که واقعاً خودروی خیره کننده ای است. پروژهٔ ساخت این خودرو با استفاده از یک دوج چارجر Pursuit (نسخهٔ مخصوص پلیس) مدل ۲۰۱۹ آغاز شده و اسپیدکور با همکاری شرکت های مگنافلو و HP تیونرز تغییرات و ارتقاءهای فوق العاده ای در آن انجام داده است. در ابتدا خودرو به یک کیت بدنهٔ فیبر کربنی کامل مجهز شده است.
برای ساخت این کیت بدنه، اسپیدکور یک کیت چارجر وایدبادی را از دوج گرفته و با اسکن سه بعدی آن، کیت بدنهٔ موردنظر خود را ساخته است. نتیجهٔ این فرایند، ساخت کیت بدنهٔ منحصربه فردی با بچه گلگیرهای بزرگ تر و رکاب های اسپرت سبک وزن به همراه سپرها، کاپوت، اسپویلر عقب و دیفیوزر عقب جدید است. همچنین خودرو به رینگ های بوگارت هم مجهز شده که با لاستیک های خیابانی تامپسون ET پوشیده شده اند.
اما مهم ترین قسمت این چارجر زیر کاپوت آن است یعنی جایی که همان نیروگاه ۶.۲ لیتری V۸ دوج دیمن پنهان شده اما این موتور بشدت اصلاح شده است. یکی از بزرگ ترین تغییرات این موتور برداشتن سوپرشارژر کارخانه ای و نصب دو توربوشارژر بجای آن است. آزمایش های اولیهٔ داینو نشان داده اند که این موتور هم اکنون قدرت خارق العاده ای برابر با ۱۵۲۵ اسب بخار تواید می کند. البته اسپیدکو بعد از نمایشگاه سما همچنان به کار روی این موتور ادامه خواهد داد و بنابراین می توان انتظار داشت که قدرت آن بازهم افزایش پیدا کند.
البته مطمئناً گرفتن چنین اسب بخار عظیمی صرفاً و به راحتی با نصب دو توربوشارژر مُیسّر نشده و اسپیدکور پیشرانهٔ دیمن را به سر سیلندر سفارشی Thitek، کنترل کنندهٔ بوست و سیستم اگزوز سفارشی هم مجهز کرده است. این سیستم اگزوز کاملاً منحصربه فرد است زیرا سر اگزوزهای آن برای استفاده در پیست از طرفین سپر جلو بیرون آمده است درحالی که برای رانندگی های خیابانی می توان از اگزوز مگنافلو کامپتیشن استفاده کرد. علاوه بر این، سیستم سوخت پیشرانه نیز به پمپ سه گانه و انژکتورهای داینامیک مجهز شده است.
یکی دیگر از ویژگی های جالب این چارجر قدرتمند اما برخورداری از سامانهٔ چهارچرخ محرک است. البته نیروی عظیم پیشرانه برای رسیدن به هر چهارچرخ مسیر پیچیده ای را طی می کند به گونه ای در ابتدا نیرو از موتور به گیربکس پرفورمنس ساخت هل رایزر منتقل می شود، سپس به گیربکس کمکی سفارشی ساخت تراکشن پروداکت فرستاده شده و از طریق مبدل گشتاور FTI و میل گاردان فیبر کربنی به چرخ ها می رسد؛ بنابراین، چارجر اسپیدکور اولین چارجر توئین توربوی چهارچرخ محرک وایدبادی فیبر کربنی دنیا محسوب می شود.
اما متأسفانه این چارجر نمونه ای تک ساخت و سفارشی است و تنها همین یک دستگاه که در نمایشگاه سما به نمایش درآمده از آن ساخته شده است. شخصی بنام «الکس پالرمو» به عنوان هدیهٔ تولد ۶۵ سالگی برادرش سفارش ساخت این هایپرسدان را به اسپیدکو داده است.