شورولت چندین و چند خودروی متمایز را روانه نمایشگاه SEMA ۲۰۱۹ می کند که از جمله آن ها می توان به کوپو کامارو جان فورس ادیشن و پیکاپ الکتریکی و کانسپت E-۱۰ اشاره کرد.
این پیکاپ بر پایه مدل کلاسیک C-۱۰ ۱۹۶۲ شکل گرفته و در بطن آن قوای محرکه الکتریکی شورولت بولت قرار گرفته است. به این ترتیب این خودرو از دو باتری ۴۰۰ ولتی و گیربکس اتوماتیک سوپرماتیک ۴L۷۵-E که گشتاور را به چرخ های عقب منتقل می کند سود برده است.
در محفظه بار این خودرو دو مجموعه باتری ۶۰ کیلووات ساعتی قرار گرفته است. این پیکاپ قدرت تخمینی ۴۵۰ اسب بخاری داشته که باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت حدود ۵ ثانیه ای و طی مسافت ۴۰۰ متر در محدوده ۱۳ ثانیه می شود. این برند آمریکایی همچنین یک شبیه ساز صوتی با ۳ بلندگو را در خودرو جای داده که صدای پیشرانه ی ۸ سیلندر این خودروساز را شبیه سازی می کند. البته در مواقع خاص هم خبری از پیشرانه ی الکتریکی این خودرو برنخواهد خاست.
مدیر قطعات پرفورمنس و موتور اسپورت شورولت می گوید:
ما این سیستم را برای ارائه قدرت و محدوده حرکتی طراحی کرده ایم. بخش جالب اینکه تازه در آغاز راه هستیم. درست در زمانی که کار پیشرانه های پرفورمنس تکمیل شود به بهبود سیستم های الکتریکی ادامه خواهیم داد.
او اضافه می کند:
هدف ما این است که قدرت بیشتر را با محدوده حرکتی بهتر ترکیب کرده و نیازها و اولویت های گوناگون طرفداران را پاسخ دهیم. در این مورد ما از اینورترها، باتری ها و قطعات بهتر بجای کاربراتور و سیلندر استفاده کرده ایم.
روح کلاسیک پیکاپ شورولت همچنان پیداست هرچند تغییراتی هم رخ داده است. این خودرو از چراغ های جلو و عقب LED، لوگوی نورانی جلوپنجره، ارتفاع کمتر و رینگ های 20 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب سود می برد. همچنین شورولت کابین را بازنگری کرده و در این بخش صندلی های چرمی، صفحات نمایش دیجیتال و… را نصب کرده است.