کمپانی شلبی آمریکا دو خودروی مهم را در نمایشگاه SEMA رونمایی می کند که یکی از آن ها نسخه ای قلدرتر از GT۵۰۰ موستانگ می باشد.
ظاهراً قدرت ۷۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۸۴۷ نیوتون متری مدل استاندارد که از دل پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۲ لیتری سوپرشارژردار بیرون می آید برای شلبی کافی نبوده است. نام این محصول جدید GT۵۰۰ دراگون اسنیک است که از نسخه مسابقه در دهه ۶۰ شلبی کبرا الهام گرفته و قدرت بیشتر از ۸۰۰ اسب بخار دارد. شلبی به قدرت دقیق این خودرو اشاره ای نداشته است.
گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه مدل استاندارد بازنگری شده و همچنین سیستم تعلیق نیز به منظور ارائه حداکثر چسبندگی و شتاب گیری در خط مستقیم اصلاحاتی را تجربه کرده است.
شلبی همچنین می گوید دراگون اسنیک سبک تر از مدل استاندارد است که این امر به لطف استفاده از متریال و تجهیزات جدیدی میسر شده است.
این خودرو دارای کاپوت فیبر کربنی با پین های کاپوت شلبی، اسپویلر فیبر کربنی مشابه مدل های درگ، رینگ های فورج کاری شده یک تکه با لاستیک های پرفورمنس و نشان ها و نوارهای خاص می باشد. کیت بدنه پهن سفارشی نیز برای دراگون اسنیک در نظر گرفته است. کابین این خودرو نیز چرم سفارشی شلبی و پلاک شماره دار روی داشبورد را پذیرا شده است.
دومین محصول مفهومی شلبی در SEMA ۲۰۱۹ پیکاپ سوپر اسنیک اسپورت است که از پیشرانه ۸ سیلندر ۴۵۵ اسب بخاری سوپرشارژردار، سیستم تعلیق کم ارتفاع، کیت آئرودینامیک و دیگر اصلاحات برخوردار است. این پیکاپ تیون شده از رینگ های ۲۲ اینچی و لاستیک های پرفورمنس خیابانی، سیستم ترمز ارتقا یافته و اگزوزی با صدای هیجان انگیز سود می برد.
ذکر این نکته مهم است که این کانسپت سفارشی بر پایه فورد F-۱۵۰ دو درب شکل گرفته و طبق گفته شلبی ادای احترامی به خودروهای عضلانی دهه ۶۰ میلادی می باشد. بنا به گفته این تیونر، هدف از تولید خودرو ارائه یک F-۱۵۰ پادشاه جاده ها و کابوسی برای دیگر پیکاپ های پرفورمنس فعلی بوده است.
واضح است که این کانسپت ها روانه ی خط تولید نخواهند شد.