برنامه های مفصل هیوندای برای فروش محصولات الکتریکی

  1. دوشنبه ۶ آبان ۹۸ ساعت ۱۷:۰۳ (۱ سال قبل)
برنامه‌های مفصل هیوندای برای فروش محصولات الکتریکی
به گزارش فرانگر

هیوندای برنامه های بزرگی برای الکتریکی سازی خودروهای خود داشته و به دنبال فروش سالانه ی ۵۶۰ هزار دستگاه خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ می باشد تا به این ترتیب بتواند به خوبی با رقبای سرسخت رقابت کند.

این خودروساز کره ای اعلام کرده تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۱۶ خودروی الکتریکی را عرضه خواهد کرد. اگر هیوندای بیش از نیم میلیون خودروی الکتریکی را تا سال ۲۰۲۵ بفروشد شاهد افزایش فروش قابل توجه این دسته از خودروها در سراسر جهان خواهیم بود. رقبا هم رشد مشابهی را قول داده اند به گونه ای که فولکس واگن می خواهد ۲۲ میلیون خودروی الکتریکی را در دهه ی آینده میلادی تولید کند و جنرال موتورز هم فروش سالانه ی ۱ میلیون خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ را هدف گذاری کرده است.

یکی از تحلیلگران دنیای خودرو گفته است:

برنامه های مفصل هیوندای برای فروش محصولات الکتریکی

این هدف جاه طلبانه ای نیست. اگر هیوندای نتواند ظرفیت تولید خودرو را سریعاً افزایش دهد هزینه های سنگین تولید خودروهای الکتریکی روی سوددهی اش تأثیر خواهد گذاشت.

سود خالص این خودروساز در سه ماهه سوم سال جاری میلادی با افزایش ۵۹ درصدی به ۳۶۵ میلیارد دلار رسیده که کمتر از تخمین های ۵۸۳ میلیارد دلاری تحلیل گران می باشد. یکی از دلایل این موضوع صرف مبلغ ۵۱۱ میلیون دلار به خاطر حل وفصل مشکلات مربوط به پیشرانه های معیوب این خودروساز در آمریکا و کره جنوبی می باشد.

برنامه های مفصل هیوندای برای فروش محصولات الکتریکی

هیوندای همچنین اعلام کرده فروش کلی آن در سه ماهه سوم امسال با افت ۳ درصدی مواجه بوده که دلیل آن نیز افت فروش خودرو در کشورهای چین و آمریکا بوده است. این در حالی است که بازار آمریکا با افزایش فروش خودرو به منظور تقاضای شاسی بلندها روبرو بوده است. بااین وجود هیوندای انتظار دارد به لطف عرضه ی شاسی بلند جدید GV۸۰ و افزایش تولید پالیسید با بهبود سوددهی خود در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ روبرو گردد.

برنامه های مفصل هیوندای برای فروش محصولات الکتریکی




همرسانی نوشتار: