فروش یک ب ام و M۵ نسل E۳۹ کم کار، گران تر از M۵ مدل ۲۰۱۹!

  1. دوشنبه ۶ آبان ۹۸ ساعت ۱۴:۰۱ (۴ سال،۵ ماه قبل)
فروش یک ب‌ام‌و M5 نسل E39 کم‌کار، گران‌تر از M5 مدل 2019!
به گزارش فرانگر

همهٔ نسل های ب ام و M۵ همواره جذاب بوده اند اما دراین بین نسل E۳۹ در بین طرفداران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حتی هنوز هم بسیاری خواهان آن هستند؛ اما یافتن یک M۵ E۳۹ کم کار و تمیز کار چندان ساده ای نیست خصوصاً اگر به دنبال رنگ قرمز ایمولا باشید زیرا ب ام و تعداد کمی از M۵ با این رنگ تولید کرده و امروزه خودروی بسیار کمیابی است.

حال اما یک دستگاه M۵ نسل E۳۹ کم کار با رنگ قرمز ایمولا برای فروش گذاشته شده است. این خودرو بسیار تمیز و کم کار بوده و واقعاً فوق العاده به نظر می رسد به گونه ای که تنها ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد دارد که با توجه به سنش هرگز عدد زیادی نیست؛ اما چنین ماشینی اصلاً ارزان نیست زیرا فروشنده برای آن مبلغ ۱۵۰ هزار دلار را مطالبه کرده که تقریباً ۵۰ هزار دلار از قیمت M۵ صفرکیلومتر مدل ۲۰۱۹ امروزی بیشتر است! البته فروشنده خاطرنشان کرده که یافتن یک E۳۹ قرمز ایمولا با چنین شرایطی بسیار دشوار است اما بااین حال قیمت درخواستی هنوز هم بیش ازاندازه به نظر می رسد.

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

تردیدی وجود ندارد که M۵ E۳۹ هنوز هم خودرویی باشکوه و فوق العاده به نظر می رسد. هرچند گرد پیری کاملاً بر چهرهٔ این ماشین نشسته است اما هنوز هم ترکیبی از وقار و خشونت در ظاهر آن احساس می شود. در این M۵ برخلاف بسیاری از سدان های پرفورمنس مدرن هیچ لبهٔ تیز، رکاب های برجسته، بال های بزرگ یا اسپلیتر دیده نمی شود بلکه در عوض فقط خطوط ساده و درعین حال هماهنگ و جذاب چشم را نوازش می دهند و ویژگی هایی جزئی مثل بالهٔ کوچک لبهٔ درب صندوق آن را از سری ۵ معمولی همان دوران متمایز کرده اند.

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

M۵ E۹ برای اولین بار در نمایشگاه ژنو ۱۹۹۸ رونمایی شد و تا سال ۲۰۰۳ به تولید رسید. در سینهٔ این سدان اسپرت دوست داشتنی یک نیروگاه ۴.۹ لیتری V۸ تنفس طبیعی قرار گرفته که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این نیرو از طریق یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی به چرخ های عقب انتقال پیدا می کند و E۳۹ را ظرف ۴.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رساند که حتی هنوز هم عدد قابل توجهی است. حداکثر سرعت این خودرو به صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده بود اما در آزمایشی بدون محدودیت سرعت توانست به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!

فروش یک ب ام و M5 نسل E39 کم کار، گران تر از M5 مدل 2019!




همرسانی نوشتار: