انتشار جزئیات عملکردی آئودی A۶ پلاگین هیبریدی

  1. سه شنبه ۳۰ مهر ۹۸ ساعت ۱۷:۰۳ (۵ سال،۱ ماه قبل)
انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی
به گزارش فرانگر

پس از پیش نمایش سبد محصولات پلاگین هیبریدی در نمایشگاه ژنو امسال، آئودی از بالا تا پایین محصولات خود را الکتریکی می کند. ما نسخه های پلاگین هیبریدی سدان پرچم دار A۸، A۷ اسپورت بک و شاسی بلندهای Q۷ و Q۵ را دیده ایم و حالا نوبت به سدان A۶ رسیده تا یک باک سوخت دیگر را پذیرا شده و درگاه شارژ این خودرو را پنهان نماید!

در قلب آئودی A۶ ۵۵ TFSI e کواترو یک پیشرانه ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با قدرت ۲۴۸ اسب بخار قرار گرفته است. این پیشرانه با واحدی الکتریکی که خروجی قابل توجه ۱۴۱ اسبی دارد همکاری کرده و حاصل کار آن ها قدرت مجموع ۳۶۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری است. همین قوای محرکه در شاسی بلند Q۵ ۵۵ TFSI e کواترو هم دیده می شود.

به لطف قوای محرکه الکتریکی شده، A۶ پلاگین هیبریدی تنها به ۵.۶ ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید. حداکثر سرعت این خودرو در حالت الکتریکی برابر با ۱۳۵ کیلومتر در ساعت می باشد؛ اما با خاموش شدن پیشرانه درون سوز و استفاده از واحد الکتریکی، این خودرو برد ۵۳ کیلومتری خواهد داشت. انرژی موردنیاز در باتری ۱۴.۱ کیلووات ساعتی ذخیره شده و با استفاده از جایگاه شارژ عمومی می توان آن را شارژ کرد.

انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی

انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی

انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی


آئودی این خودرو را با استفاده از پکیج های S line و بلک استایل و همچنین طیف گسترده ای از تجهیزات به فروش می رساند که از جمله ی آن ها می توان به چراغ های جلوی ماتریکس LED، رینگ های 19 اینچی، کالیپرهای ترمز قرمز، سیستم تعلیق اسپورت، کاکپیت مجازی آئودی، صندلی های اسپورت و سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه ای اشاره کرد.

انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی

انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی

انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی

انتشار جزئیات عملکردی آئودی A6 پلاگین هیبریدی


این خودرو با قیمت پایه ی 68850 یورویی در آلمان قابل سفارش است. به یاد داشته باشید که این A6 اولین نسخه ی پلاگین هیبریدی تاریخ این خانواده نیست زیرا نسل قبلی آن هم با نسخه ی E-Tron در چین عرضه شده بود. مدل غیر هیبریدی A6 در واقع قدیمی تر بود و اواخر سال 2010 پا به میدان گذاشته بود.



همرسانی نوشتار: