رایگان شدن تکنولوژی خودروی ارتباطی فورد برای مالکان

  1. شنبه ۲۷ مهر ۹۸ ساعت ۰۷:۰۲ (۴ سال،۶ ماه قبل)
رایگان شدن تکنولوژی خودروی ارتباطی فورد برای مالکان
به گزارش فرانگر

خودروهای مدرن به طیف متنوعی از ویژگی های ارتباطی مجهز هستند اما متأسفانه استفاده از این تجهیزات هزینه بر خواهد بود.

فورد می خواهد این روند را تغییر دهد زیرا اعلام کرده سرویس های فورد پس و فورد پس کانکت هم اکنون به صورت رایگان در دسترس هستند. به این ترتیب مالکان محصولات فورد هزینه ای از بابت استارت زدن، قفل/باز کردن درب خودروهای خود و… از طریق گوشی هوشمند پرداخت نخواهند کرد.

این یک مزیت برای مشتریان است زیرا فورد می گوید اولین خودروسازی است که ویژگی های از راه دور و سرویس های ارتباطی خودرو را به تمامی مشتریان عرضه می کند. اگرچه این ویژگی ها برای اولین بار عرضه نشده اند اما فورد می گوید مشتریان جنرال موتورز برای استفاده از سرویس های مشابه باید تا حداکثر ۱۴.۹۹ دلار در ماه هزینه پرداخت کنند درحالی که این هزینه برای مشتریان تویوتا ۸ دلار در ماه است.

جدای از ویژگی های یاد شده، سرویس فورد به مالکان اجازه می دهد از راه دور میزان سوخت باک، سرویس های نگهداری و… را بررسی کرده و با فورد در ارتباط باشد. مالکان همچنین می توانند در جوایز فورد پس هم شرکت کنند که یک برنامه ی وفاداری مشتری بوده و با کسب امتیازات زیاد می توان از قطعات رایگان، سرویس های کم هزینه تر و… در نمایندگی ها برخوردار شد.

رایگان شدن تکنولوژی خودروی ارتباطی فورد برای مالکان

اگرچه حرکت جدید فورد به معنی حذف حق اشتراک است اما این شرکت از تکنولوژی یاد شده به عنوان راه مهمی برای بهبود تجربه ی مالکان و بهبود وفاداری آن ها نام می برد. یکی از مدیران فورد گفته است:

رایگان شدن تکنولوژی خودروی ارتباطی فورد برای مالکان

این روش واقعاً باعث تمایز ما در صنعت خودرو شده است. ما می دانیم که حفظ وضعیت ارتباطی مشتریان یک حرکت کلیدی برای ایجاد ارتباط عمیق تر با آن هاست.



همرسانی نوشتار: