لکسس نام تجاری LX۶۰۰ را در آمریکا ثبت کرده و این خبر می تواند نشانی از نصب پیشرانه ی جدید در شاسی بلند پرچم دار ژاپنی ها باشد.
پرچم دار قدبلند لکسس فعلاً در آمریکا با پیشرانه ی ۸ سیلندر ۵.۷ لیتری تنفس طبیعی که قدرت ۳۸۳ اسب بخاری و گشتاور ۵۴۶ نیوتون متری دارد سود برده و با نام LX۵۷۰ عرضه می شود. این خودرو در دیگر بازارها با پیشرانه ی ۴.۵ لیتری توربودیزلی هم عرضه می شود. این نیروگاه قدرت ۲۶۸ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری داشته و با نام LX۴۵۰d شناخته می شود.
اگر لکسس به روش نام گذاری خود وفادار باشد، احتمالاً مدل LX۶۰۰ از پیشرانه ی ۸ سیلندر ۶ لیتری استفاده خواهد کرد. البته اتوگاید می گوید استفاده از نام جدید دلیلی قطعی برای نشان دادن حجم پیشرانه نبوده و نشان ها به صورت دقیق بر ابعاد و حجم پیشرانه ها دلالت ندارند مخصوصاً این روزها که همه کاهش حجم پیشرانه ها را در دستور کار خود قرار داده اند. همچنین نصب پیشرانه ی ۸ سیلندر ۶ لیتری روی یک لکسس و به ویژه LX کمی عجیب خواهد بود چراکه لکسس فعلاً چنین پیشرانه را تولید نمی کند.
با در نظر گرفتن این موارد، احتمال دارد لکسس آماده ی عرضه ی LX با پیشرانه ی تولید تویوتا شود و شاید یکی از گزینه ها نیروگاه آهنین ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی بکار رفته در LS۵۰۰ هم باشد.
جدای از همه ی این موارد واضح است که لکسس هنوز به دنبال تولید نسل فعلی LX بوده اگرچه که این خودرو از سال ۲۰۰۸ تاکنون در بازار حضور دارد.