بدون شک شاسی بلند اوروس در حال حاضر گاو شیرده لامبورگینی محسوب می شود زیرا موجب شده فروش این شرکت در نیمهٔ اول سال جاری تقریباً دو برابر شود؛ اما در همین حال اوراکان هم موفقیت تجاری بزرگی برای لامبورگینی به حساب می آید چراکه این برند ایتالیایی ظرف مدت تنها پنج سال موفق به تولید ۱۴ هزار دستگاه اوراکان شده است. این عدد زمانی مهم تر خواهد بود که بدانیم از مجموع تولید گالاردو در طول عمر ده ساله اش بین سال های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۳ بیشتر است.
به عبارت دیگر، اوراکان برای رسیدن به کل تعداد تولید سلف خود تنها به نیمی از زمان آن نیاز داشته است. هم اکنون تولید این بچه لامبورگینی به ۱۴,۰۲۲ دستگاه رسیده و چهارده هزار و بیست و دومین اوراکان که یک اوو کوپه بوده اخیراً از خط تولید خارج شده است. این خودرو با رنگ خاکستری به سفارش خریداری از کرهٔ جنوبی ساخته شده است. اوو که اوایل امسال معرفی شد، جدیدترین و بهترین نسخهٔ اوراکان محسوب می شود و برای کسانی که خواهان رانندگی در هوای آزاد هستند نسخهٔ اسپایدر آن هم ارائه شده است.
اما به نظر می رسد توسعهٔ اوراکان هنوز به پایان نرسیده باشد زیرا اخیراً تصاویر جاسوسی از یک پروتوتایپ با پوشش های استتاری منتشر شده که نشان می دهد احتمالاً نسخهٔ دیگری از این سوپراسپرت V۱۰ هم در راه است. فعلاً اطلاعاتی در مورد این نسخه در دست نیست اما برخی میگویند این یک اوو دیفرانسیل عقب خواهد بود درحالی که شایعات دیگری به اوو پرفورمانته اشاره داشته اند. درهرحال چیزی که قطعی به نظر می رسد این است که خانوادهٔ اوراکان دیر یا زود گسترش خواهد یافت.
اما اگر می خواهید اوضاع فروش لامبورگینی در نیمهٔ اول امسال را بدانید باید بگوییم طی این مدت ۶۴۹ دستگاه اونتادور، ۱,۲۱۱ دستگاه اوراکان و تعداد چشمگیر ۲,۶۹۳ دستگاه اوروس به فروش رسیده و کل فروش لامبورگینی را به ۴,۵۵۳ دستگاه رسانده که ۹۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است. با این عملکرد فوق العادهٔ لامبورگینی، تعجبی ندارد که گروه فولکس واگن تمام شایعات مربوط به فروش این برند یا عرضهٔ سهام آن را رد کرده است.