پس از رونمایی در ژاپن، سوبارو از ایمپرزا ۲۰۲۰ به روزتر در آمریکا پرده برداری کرد.
این خودرو که سریعاً در نگاه اول قابل تشخیص است فیس لیفت کوچکی را تجربه کرده که شامل سپر جلوی جدید و جلوپنجره ای اصلاح شده می باشد. مدل هاچبک نیز از چراغ های عقب به روز شده سود می برد.
تغییرات زیادی در ایمپرزا ۲۰۲۰ به چشم نمی خورند اما رنگ بدنه ی جدید آبی اوشن و رینگ های جدید برای مدل های اسپورت و لیمیتد نیز ارائه شده اند. همچنین تمامی مدل های ایمپرزا ۲۰۲۰ به صورت استاندارد با قفل درب برقی عرضه می شوند. این ویژگی باعث می شود پس از تصادف درب های خودرو به صورت خودکار باز شوند.
از دیگر ویژگی های این خودروی ژاپنی می توان به سیستم یادآوری صندلی عقب اشاره کرد که به راننده می گوید در هنگام ترک خودرو صندلی عقب را بررسی کند تا کودک یا حیوان خانگی در آن جا نماند. مدل های مجهز به گیربکس CVT نیز هم اکنون به صورت استاندارد با سیستم دستیار راننده ی خاص سوبارو عرضه می شوند. این بسته ی ایمنی شامل ترمز پیشگیری از برخورد خودکار، هشدار خروج از مسیر و هشدار استارت خودرو می باشد.
نهایتاً باید گفت ایمپرزا لیمیتد دارای تجهیزات ایمنی بیشتری می باشد که عبارت اند از تشخیص نقاط کور و هشدار ترافیک عقب. این مدل همچنین دارای سیستم SI-Drive است که طبق گفته سوبارو سیستم مدیریت پرفورمنس قوای محرکه می باشد که به راننده اجازه می دهد تا رفتار پدال گاز را از طریق حالت های متفاوت رانندگی انتخاب کند. برای مثال حالت هوشمند به منظور کاهش مصرف سوخت بکار گرفته می شود درحالی که حالت اسپورت روی پرفورمنس بیشتر تمرکز دارد.
علیرغم این به روزرسانی ها، قیمت ایمپرزا ۲۰۲۰ تنها ۱۰۰ دلار افزایش پیدا کرده و بنابراین قیمت پایه ی مدل های سدان و هاچبک به ترتیب برابر با ۱۸۶۹۵ و ۱۹۱۹۵ دلار می باشد. مدل های پایه ی این خودرو دارای شیشه های برقی و قفل مرکزی، ستون فرمان تلسکوپی و ورود بدون کلید هستند. از دیگر ویژگی ها می توان به سیستم امنیتی با ایموبلایزر پیشرانه و صفحه نمایش ۶.۵ اینچی به همراه اندروید اتو و اپل کارپلی اشاره کرد.
تمامی مدل های ایمپرزا از پیشرانه ی ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۱۵۲ اسب بخار و گشتاور ۱۹۶ نیوتون متری استفاده می کنند. این پیشرانه به یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا CVT سفارشی متصل می شود اما صرف نظر از گیربکس انتخابی، تمامی مدل ها دارای سیستم چهار چرخ محرک می باشند.