شورلت به رونمایی از کوروت C۸ کانورتیبل طی یک رویداد ویژه در مرکز فضایی کندی قانع نبوده و نسخهٔ مسابقه ای جدید کوروت C۸.R را هم معرفی کرده است. شورلت هنوز مشخصات فنی این نسخه را اعلام نکرده اما انتظار می رود پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V۸ کوروت استاندارد با یک نمونهٔ ۵.۵ لیتری V۸ تنفس طبیعی با میل لنگ خطی جایگزین شود.
نایب رئیس بخش پرفورمنس و موتوراسپرت شورلت آمریکا «جیم کمپبل» در مورد این خودرو می گوید:
C۸.R بسیار بیشتر از صرفاً نسخه ای با تنظیم مسابقه ای از کوروت استینگری مدل ۲۰۲۰ است. این خودرو نقطهٔ اوج چندین سال آزمایش و توسعه بین بخش طراحی، قوای محرکه و مهندسی جنرال موتورز با تیم مسابقه ای کوروت است. همکاری بین این تیم ها به ما این امکان را داده است که عملکرد این خودرو را هم در جاده و هم در پیست به سطح جدیدی ارتقاء دهیم
خودروی مسابقه ای شماره ۴ شورلت در بیرون با رنگ های نقره ای و زرد رنگ آمیزی شده که از کانسپت های کوروت مثل شورلت آئرووت ۱۹۷۳ و کوروت استینگری مسابقه ای ۱۹۵۹ الهام گرفته است. علاوه بر این، شورلت یک خودروی مسابقه ای شماره ۳ را هم با رنگ سنتی تر زرد و تریم نقره ای طراحی کرده که ادامه دهندهٔ سلسله موفقیت های کوروت های مسابقه ای GTLM طی دو دههٔ گذشته خواهد بود.
شورلت در ابتدا C۸.R را راهی فصل ۲۰۲۰ مسابقات قهرمانی خودروهای اسپرت IMSA خواهد کرد که در آن باید در بخش GTLM با ب ام و M۸ GTE و پورشه ۹۱۱ RSR به رقابت بپردازد. این مسابقات از ژانویهٔ ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. کوروت مسابقه ای از سال ۱۹۹۹ تاکنون در مسابقات ۱۰۷ پیروزی، ۱۳ قهرمانی تیمی، ۱۲ قهرمانی راننده و ۱۲ قهرمانی سازنده را کسب کرده و امیدوار است با C۸.R جدید هم این موفقیت ها را تکرار کند.