تک آرت پکیج تیونینگ خود برای نسل جدید پورشه ۹۱۱ را معرفی کرد. این پکیج تقریباً تمامی جنبه های نسل ۹۹۲ این خودروی افسانه ای را شامل می شود.
کار را با ظاهر خودرو آغاز می کنیم که در آن شاهد وجود قطعات جدید از جمله اسپویلر جلوی ۵ تکه ای با اسپلیتر یکپارچه، بدنه ای دو رنگ، تریم جانبی متفاوت برای ورودی های هوا، رکاب های جانبی تیز، دیفیوزر عقب، اسپویلر روی سقف و بال عقب ثابت هستیم.
اما بال عقب ثابت با بازوهایی به بدنه متصل شده که از جنس پلی کربنات مقاوم و شفاف هستند. افرادی که خواهان ظاهر بالغ تری برای ۹۱۱ خود هستند می توانند اسپویلر عقبی را سفارش دهند که روی مدل استاندارد پورشه سوار شده است. این تیونر همچنین رینگ های فورج کاری شده ی جدیدی را برای این خودرو تدارک دیده که دیتونا II نام دارند. این رینگ ها که مختص ۹۱۱ جدید هستند از نظر طراحی ما را به یاد نمونه های کلاسیک پورشه ۹۹۶ می اندازند.
این رینگ ها با ابعاد ۲۰ و ۲۱ اینچی برای چرخ های جلو و عقب ارائه شده و می توانند به صورت تک رنگ یا دو رنگ سفارش داده شوند. یک سیستم تعلیق اسپورت و سفارشی هم وجود دارد که ارتفاع خودرو را تا ۳۰ میلی متر پایین می آورد.
اما تک آرت کابین را نیز بی نصیب نگذاشته و از چرم و پشم ویژه برای پوشش برخی بخش ها استفاده کرده است. از جمله آپشن های این بخش نیز می توان به رکاب های داخلی کربنی و نورانی، پدال های آلومینیومی، فرمان اسپورت و دست ساز و… اشاره کرد.
اما می رسیم به بخش مهم ماجرا یعنی پرفورمنس! تک آرت کیت خود برای 911 کررا 4S را عرضه کرده که باعث افزایش 60 اسب بخاری قدرت و 80 نیوتون متری گشتاور می شود. به این ترتیب 911 کررا 4S تک آرت قدرت کل 510 اسبی و گشتاور 610 نیوتون متری دارد. موضوع جالب اینکه قدرت یاد شده تنها در حالت های اسپورت و اسپورت پلاس قابل دستیابی بوده و بنابراین در حالت نرمال خبری از افزایش قدرت نخواهد بود.
تک آرت همچنین سیستم اگزوز اسپورت با سوپاپ های دینامیک را ارائه کرده که صدای پرطنینی برای این خودروی اسپورت آلمانی به ارمغان می آورند.