تویوتا کراس اوور ساب کامپکت C-HR را برای مدل ۲۰۲۰ مورد فیس لیفت جزئی قرار داده و با ارائهٔ نسخهٔ هیبریدی قوی تر و طراحی و تکنولوژی بروز شده معرفی کرده است. در بخش جلویی خودرو ورودی هوای بزرگ درون سپر تغییر کرده و حالا طرحی لانه زنبوری در آن کار شده است درحالی که چراغ های مه شکن هم به درون دریچه های جانبی سپر انتقال یافته اند و لبهٔ پایینی سپر جدید خودرو نیز همرنگ بدنه شده است. علاوه بر این، چراغ های جلو با فناوری LED ارتقاء پیدا کرده و به دی لایت های LED مجهز شده اند و حالا تمامی تیپ های C-HR جدید به صورت استاندارد از چراغ های LED برخوردار هستند.
در عقب خودرو نیز چراغ ها که حالا LED هستند با یک اسپویلر مشکی براق به هم متصل شده اند. تویوتا برای تیپ LE این کراس اوور ساب کامپکت رینگ های ۱۷ اینچی منحصربه فردی را ارائه کرده و برای تیپ لیمیتد هم رینگ های ۱۸ اینچی را در نظر گرفته است. علاوه بر این، دو رنگ بیرونی جدید بنام های قرمز سوپرسونیک و نارنجی داغ نیز به لیست رنگ های C-HR اضافه شده است. البته هردوی این رنگ ها فقط با سقف مشکی رنگ قابل سفارش هستند اما برای اولین بار سقف نقره ای هم ارائه شده که در کنار رنگ سفید صدفی بدنه قرار می گیرد. برای مدل ۲۰۲۰ اما تویوتا سقف سفیدرنگ را از لیست گزینه ها حذف کرده است.
C-HR مدل ۲۰۲۰ در داخل هم به روزرسانی هایی را تجربه کرده است که مهم ترین آن ها ارائهٔ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید است. درحالی که سیستم قبلی از اپل کارپلی برخوردار بود، به این سیستم جدید اندروید اتو و آمازون الکسا هم اضافه شده است. این سیستم همچنین از قابلیت به روزرسانی از طریق اینترنت هم برخوردار است و امکان برخورداری از جدیدترین نسخه از نقشه ها را فراهم می کند. این کراس اوور ژاپنی به صورت استاندارد به رو سقفی خاکستری جدیدی هم مجهز شده که به گفتهٔ طراحان موجب بهبود دل بازی کابین می شود. برای C-HR جدید صندلی های چرمی مشکی رنگ نیز به عنوان یک آپشن ارائه شده است.
پیشرانهٔ C-HR مدل ۲۰۲۰ در بازار ایالات متحده تغییری نکرده و همچنان با همان موتور ۲ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با ۱۴۴ اسب بخار قدرت عرضه می شود اما برای بازار اروپا، در کنار مدل هیبریدی ۱.۸ لیتری ۱۲۲ اسب بخاری قبلی حالا یک نسخهٔ هیبریدی جدید با پیشرانهٔ ۲ لیتری و ۱۸۴ اسب بخار قدرت هم ارائه شده است. به گفتهٔ تویوتا، این نسخهٔ هیبریدی جدید پرفورمنس رانندگی را با راندمان بالا بهبود می بخشد. C-HR هیبریدی ۲ لیتری همچنین به سیستم تعلیق جدیدی هم مجهز شده که با حفظ قابلیت های هندلینگ خودرو، راحتی سواری را بهبود داده است. علاوه بر این، در هردو نسخهٔ هیبریدی C-HR تنظیم ESP اصلاح شده تا احساس فرمان بهبود پیدا کند.
نسخهٔ هیبریدی جدید این ماشین در هر کیلومتر تنها ۱۱۸ گرم دی اکسید کربن تولید می کند درحالی که این میزان در نسخهٔ هیبریدی ۱.۸ لیتری ۱۰۹ گرم است. تویوتا اما غیر از این دو قوای محرکهٔ هیبریدی، به دیگر موتورهای C-HR در بازار اروپا اشاره ای نکرده که این یعنی احتمالاً موتور ۱.۲ لیتری بنزینی توربوشارژ ۱۱۶ اسب بخاری دیگر از مدل ۲۰۲۰ ارائه نمی شود. این موضوع عجیب نیست زیرا تقریباً ۸۰ درصد از خریداران اروپایی C-HR نسخهٔ هیبریدی آن را انتخاب کرده اند.
در اروپا، قیمت نسخهٔ فیس لیفت شدهٔ تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ در تیپ پایهٔ آیکون از ۲۵,۶۲۵ پوند آغاز می شود درحالی که تیپ های گران تر بنام های طراحی، اکسل و داینامیک هم با هردو قوای محرکهٔ هیبریدی قابل خریداری هستند. قیمت تیپ لیمیتد این ماشین در ایالات متحده نیز از ۲۶,۳۵۰ دلار شروع می شود که این یعنی تنها ۱۵۰ دلار نسبت به قبل افزایش داشته است. فروش نسخهٔ فیس لیفت C-HR از اواخر ماه اکتبر در ایالات متحده آغاز می شود.