در تلاشی مهم برای افزایش جذابیت بلیزر جدید، شورولت اوایل سال جاری اعلام کرد این خودرو را با پیشرانه ی جدید ۲ لیتری توربو عرضه خواهد کرد. این پیشرانه در جایگاهی بین نسخه ی پایه ی ۲.۵ لیتری ۱۹۳ اسبی و مدل ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری ۳۰۸ اسبی قرار داشته و قدرت آن برابر با ۲۳۰ اسب بخار است که از نظر قدرت اگرچه بین دو نیروگاه آهنین یاد شده قرار می گیرد اما قیمت گذاری آن چندانی طبیعی نبوده است.
گفته می شود قیمت پایه ی بلیزر توربو برابر با ۳۳,۹۹۵ دلار است که خیلی بد نیست اما خبر رسیده تنها با پرداخت ۵۰۰ دلار بیشتر می توان مدل ۶ سیلندر را انتخاب کرد. شما با این اضافه پرداخت ناچیز می توانید ۷۸ اسب بخار قدرت بیشتر را به دست آورده و الزامی به استفاده از بنزین سوپر نداشته باشید. شورولت قیمت رسمی بلیزر ۲۰۲۰ را به صورت رسمی اعلام نکرده بنابراین منتظر بیانیه ی رسمی شورولت دراین باره خواهیم ماند اما اگر چیزی اعلام نشود به احتمال زیاد همین خبر درست خواهد بود.
یکی از مهم ترین موضوعات در این میان مصرف سوخت است. هنوز مصرف پیشرانه ی توربوی بلیزر اعلام نشده اما مدل 2.5 لیتری مصرف سوخت 9.8 لیتری داشته درحالی که مصرف مدل 6 سیلندر به 10.7 لیتر در هر صد کیلومتر می رسد. البته شورولت اکوئینکس که از پیشرانه ی 2 لیتری توربو استفاده می کند مصرف ترکیبی 9.4 لیتری برای مدل دیفرانسیل جلو و مصرف 9.8 لیتری برای مدل چهار چرخ محرک دارد. بلیزر کمی بزرگ تر از اکوئینکس بوده اما اگر مصرف هر دو مشابه هم باشد احتمالاً مشتریان به انتخاب این پیشرانه مشتاق خواهند شد.
در آینده خبرهای بیشتری از جزئیات این شاسی بلند خوش ترکیب به گوش خواهد رسید. انتظار می رود بلیزر جدید از ماه آینده میلادی وارد نمایندگی های فروش شود.