هیوندای تائید کرد در پیکاپ خبرساز خود از شاسی فریم نردبانی استفاده خواهد کرد.
مدیر اجرایی هیوندای استرالیا اعلام کرده پلتفرم یونی بادی بکار رفته در کانسپت مشهور سانتاکروز وارد خط تولید نخواهد شد.جان کت گفته است:
موضوعی که باید روشن شود این است که استفاده از شاسی نردبانی در یک پیکاپ گزینه ی بهتری خواهد بود. ما اول باید طراحی این خودرو را به اتمام رسانده و سپس به بحث کاربرد هم توجه کنیم. این بخش مهمی بوده و ما روی آن کار می کنیم. می خواهیم مطمئن شویم که وقتی پیکاپ هیوندای تولید شود یک خودروی بسیار خوب وارد میدان خواهد شد.
هیوندای می گوید به منظور رقابت مستقیم با رقبای کارکشته ای همچون تویوتا هایلوکس و فورد رنجر باید شکل های مختلفی از پیکاپ خود را به مشتریان متفاوتی بفروشد.
مدیر هیوندای خاطرنشان می سازد:
ما به رقبا نگاه می کنیم. زمانی که وارد بازار پیکاپ ها شوید باید بین مدل های تک یا دو دیفرانسیل یکی را انتخاب کنید. هر کدام از این خودروها قوای محرکه ی مخصوص و کابین های تک یا دوگانه دارند و…
جان کت ادامه می دهد:
ما می خواهیم درباره ی این نسخه ها هوشمندانه کار کنیم. مدیر تولید شرکت ما شب های زیادی را بیدار مانده تا روی این موارد کار کند زیرا ما به سرعت به خط تولید روبرو می شویم اما خب باید با احتیاط کار کنیم و وقتی مردم به محصول ما نگاه می کنند بگویید بله همین را می خواهیم.
استرالیا تنها کشوری نیست که مدنظر هیوندای می باشد. معاون تولید هیوندای آمریکا نیز اخیراً تائید کرده بود پیکاپ کره ای ها وارد این کشور خواهد شد و احتمالاً در آمریکای شمالی روی خط تولید خواهد رفت.
همرسانی نوشتار: