پس از معرفی نسخه ی پلاگین هیبریدی کراس اوور پایه ی ب ام و در چین، باواریایی ها این خودرو را روانه ی قاره ی سبز هم می کنند. X۱ xDrive۲۵e با ارائه ی سطح بالایی از لذت رانندگی و چابکی متمایز در قاره ی همیشه سبز معرفی شده است.
زیر پوست آشنای X1 قوای محرکه ی پلاگین هیبریدی قرار گرفته که مرکب از پیشرانه ی 3 سیلندر 1.5 لیتری و واحدی الکتریکی می باشد که مخصوصاً برای این خودرو طراحی شده است. پیشرانه درون سوز قدرت 125 اسبی و گشتاور 220 نیوتون متری داشته و با یک گیربکس 6 سرعته همکاری می کند. نیروی پیشرانه هم به چرخ های جلو منتقل می شود.
پیشرانه ی الکتریکی نیز خروجی ۹۵ اسبی و گشتاور ۱۶۵ نیوتون متری داشته و با یک گیربکس تک سرعته چرخ های عقب را به حرکت درمی آورد. این دو پیشرانه در ترکیب با یکدیگر قدرت کل ۲۲۰ اسبی و گشتاور ۳۸۵ نیوتون متری تولید می کنند. X۱ پلاگین هیبریدی شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷ ثانیه ای و حداکثر سرعت ۱۹۲ کیلومتر در ساعتی دارد.
اما موضوع مهم تر درباره ی این خودرو مجموعه باتری ۹.۷ کیلووات ساعتی است که در حالت تمام الکتریکی برد ۵۷ کیلومتری ایجاد می کند. شارژ کامل باتری X۱ xDrive۲۵e با استفاده از شارژر i وال باکس ب ام و در کمتر از ۳.۶ ساعت صورت می گیرد اما با استفاده از سوکت خانگی هم می توان خودرو را شارژ کرد که البته زمان آن بیشتر خواهد بود.
این کراس اوور لوکس به صورت استاندارد از حفاظت عابران پیاده با هشدار صوتی برخوردار است. ب ام و از این ویژگی به عنوان صدای خالی از اشتباهی نام می برد که به منظور آگاه کردن دیگر کاربران مسیر از حضور یک خودروی الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو می توان به سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه ای، رینگ های ۱۷ اینچی و… اشاره کرد.