از یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر چقدر قدرت می توان استخراج کرد درحالی که هنوز قابل اطمینان باشد؟ مرسدس-آام گ در نسل جدید A۴۵ S اعداد جادویی ۴۱۵ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور را از چنین موتوری بیرون کشیده است اما شرکت تیونینگ B&B AutomobilTechnik معتقد است یک موتور ۲ لیتری از این هم قدرت بیشتری می تواند تولید کند. این شرکت با به روزرسانی و ارتقاء پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ فولکس واگن گلف GTI TCR از طریق یک کیت تقویت سطح چهار، خروجی آن را به ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۸۰ نیوتن متر گشتاور افزایش داده است که تمامی این نیروی عظیم به چرخ های جلو منتقل می شود.
۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور بیشتر نسبت به نسخهٔ استاندارد گلف GTI TCR، زمان شتاب صفرتاصد این مگا هاچ بک را از ۵.۶ ثانیه به ۴.۵ ثانیه کاهش داده است درحالی که با حذف محدودیت سرعت نیز این خودرو می تواند به سرعتی بیش از ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. کیت تقویت سطح چهار این تیونر با قیمت ۱۲,۹۵۰ یورو ارائه می شود. این کیت شامل یک توربوشارژر بزرگ تر، اینترکولر عملکرد بالا، سیستم اگزوز مسابقه ای با کاتالیست اسپرت و نرم افزار جدید پیشرانه می شود. علاوه بر این، گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچهٔ گلف هم تقویت شده است.
اما کسانی که به چنین قدرت بالایی نیاز ندارند می توانند کیت تقویت سطح سه با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور یا سطح دو با ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۰ نیوتن متر گشتاور را به ترتیب با قیمت ۷,۹۵۰ یورو و ۳,۹۵۰ یورو انتخاب کنند. همچنین کیت سطح یک هم با قیمت ۱,۴۹۸ یورو ارائه شده که خروجی پیشرانهٔ گلف GTI TCR را به ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور افزایش می دهد. علاوه بر این، فنرهای کم ارتفاع تر با قیمت ۲۹۸ یورو، ترمزهای عملکرد بالا با دیسک های جلوی بزرگ تر با قیمت ۳,۷۹۵ یورو، مبدل کاتالیزوری اگزوز با صدای بلندتر با قیمت ۲,۷۹۵ یورو و رینگ های ۲۰ اینچی B&B با لاستیک های ۲۳۵ با قیمت ۳,۲۹۸ یورو هم برای این هاچ بک آتشین قابل سفارش است.