هوراچیو پاگانی مسئول تولید برخی از نفس گیرترین هایپرکارهای دو نفره ی دنیا بوده است. سبد محصولات کنونی شرکت او شامل خودروهای زوندا و هوایرا بوده و هایپرکار جدیدی با نام C۱۰ هم در راه است. البته احتمال زیادی برای تولید یک شاسی بلند و سدان توسط پاگانی در آینده وجود دارد.
هوراچیو پاگانی یک اسطوره ی زنده است که سال ها کار در لامبورگینی به او اجازه داد تا شرکت شخصی خودش را راه اندازی کند. قطعاً شما بدون وجود برنامه ریزی دقیق نخواهید توانست موفق شوید و هوراچیو نیز دقیقاً می داند تا سال ۲۰۲۵ چه خودروهایی را بسازد؛ اما بعد از آن بازی می تواند جذاب تر باشد.
پاگانی در مصاحبه ی اخیر خود با موتور ترند گفته که به سختی می تواند مزیت های اقتصادی کلاس شاسی بلند و یا سدان را نادیده بگیرد. تولید خودرویی با جذابیت گسترده تر به این برند کمک خواهد کرد تا رشد کند و به مشتریان بالقوه ی بیشتری دست یابد.
اگرچه تصور تولید شاسی بلند پاگانی سخت است اما به نظر می رسد هوراچیو آن را فرصتی برای خود می داند. شاسی بلند پاگانی می تواند یک فرصت منحصربه فرد برای ترکیب ماهیت سفارشی هایپرکارهای کنونی این شرکت با فرمتی باشد که اجازه ی حمل دو نفر دیگر را به خودرو می دهد.
یک پاگانی جادار را تصور کنید که می توانید هر روز آن را برانید و در محفظه بارش هم تمامی وسایل را قرار داده و کل خانواده را با آن منتقل نمایید. با توجه به محصولات کنونی پاگانی می توان گفت چنین شاسی بلند یک خودروی رویایی خواهد بود که تنها افراد معدودی توانایی دست یابی به آن را خواهند داشت.
زوندا در زمانی که تولید شد گل سرسبد سوپرکارهای دو نفره ای بود که می توانستند پرفورمنس و اشرافیت را در یک بسته ارائه کنند. البته در دنیای کنونی، شاسی بلندها گوی سبقت را از همه ربوده و به همین خاطر است که پاگانی فرصت تجاری مناسبی را در این بازار می بیند.