نگاهی به پشت آمپرهای سه بعدی و پیشرفته بوش

  1. پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸ ساعت ۱۶:۰۲ (۵ سال،۳ ماه قبل)
نگاهی به پشت آمپرهای سه‌بعدی و پیشرفته بوش
به گزارش فرانگر

بوش در حال توسعه ی نوع جدیدی از صفحه نمایش سه بعدی است که می تواند در پشت آمپر خودروهای تولیدی بکار رود.

این غول تأمین کننده قطعات صنعت خودروسازی نام تکنولوژی خود را اینترفیس انسان-ماشین گذاشته و اگرچه جزئیات زیادی از آن منتشر نشده اما بوش می گوید تکنولوژی سه بعدی جدیدش عملکرد ایمنی مهمی خواهد داشت و نیازمند استفاده از عینک های سه بعدی یا ردیابی با چشم نخواهد بود.

دکتر استفان برنز رئیس بخش مولتی مدیای بوش می گوید:

نگاهی به پشت آمپرهای سه بعدی و پیشرفته بوش

داشتن عمق در این صفحه نمایش به این معنی است که رانندگان می توانند اطلاعات مهم بصری را سریع تر به دست آورند. در این تکنولوژی این گونه به نظر می رسد که هشدارها از صفحه نمایش بیرون می پرند و این امر باعث ایجاد وضوح بیشتری می شود.

برای مثال تصویر سه بعدی دوربین دنده عقب در زمان پارک باعث می شود راننده بتواند خیلی راحت تر موانع را تشخیص دهد. بوش همچنین می گوید با تولید خودروهای کاملاً خودران، تکنولوژی سه بعدی غیرفعال عنصری حیاتی در برهم کنش بین راننده و خودرو خواهد بود.

نگاهی به پشت آمپرهای سه بعدی و پیشرفته بوش

سیستم بوش برای کارکرد خود تنها به یک کامپیوتر کاکپیت تنها متکی بوده و از به روزرسانی از راه دور هم برخوردار است. کاربران می توانند از طریق دستورات صوتی یا تماسی با این سیستم ارتباط داشته باشند.

نگاهی به پشت آمپرهای سه بعدی و پیشرفته بوش

مدیر بوش اضافه می کند:

نگاهی به پشت آمپرهای سه بعدی و پیشرفته بوش

صفحات نمایش روز به روز به سیستم های برهم کنش تر تبدیل می شوند و می توانند نیازهای شخصی رانندگان را بهتر درک کنند. اینجاست که پتانسیل تجاری بزرگی برای بوش وجود دارد.

نگاهی به پشت آمپرهای سه بعدی و پیشرفته بوش

پیش بینی های بوش نشان می دهد بازار صفحه نمایش خودروها در جهان تا سال ۲۰۲۵ ارزش ۳۰ میلیارد دلاری خواهد داشت درحالی که هم اکنون ارزش آن حدود ۱۵ میلیارد دلار است.




همرسانی نوشتار: