خودروسازان کوچکی مثل پاگانی و کوئنیگ زگ سالانه تنها تعداد محدودی هایپرکار قدرتمند تولید می کنند و به دلیل تیراژ تولید بسیار پایین، مشمول قوانین آلایندگی نمی شوند. البته بااین حال با پیشرفت قوای محرکهٔ الکتریکی، به احتمال زیاد سرانجام در آینده زندگی هایپرکارهای بنزینی به پایان می رسد اما در پاگانی این اتفاق تا پیش از سال ۲۰۲۶ روی نمی دهد زیرا مدیرعامل این شرکت آقای «هوراچیو پاگانی» در مصاحبه ای با اتوکار گفته است که پاگانی تا سال ۲۰۲۶ همچنان به استفاده از نسخهٔ بروز شدهٔ پیشرانهٔ دوازده سیلندر توئین توربوی ساخت AMG ادامه خواهد داد.
رابطهٔ پاگانی و مرسدس در سال ۱۹۹۴ آغاز شد یعنی زمانی که سازندهٔ آلمانی موافقت کرد که پیشرانه های دوازده سیلندر خود را در اختیار پاگانی قرار دهد. البته اینکه پاگانی حداقل تا سال ۲۰۲۶ از این موتور V۱۲ استفاده خواهد کرد تعجب برانگیز نیست زیرا هرچند AMG پیشرانهٔ دوازده سیلندر را در محصولات خود کنار گذاشته اما اعلام کرده است که ساخت این موتور را برای دیگر زیربرند فرعی دایملر یعنی مرسدس-مایباخ ادامه داده و اجازهٔ ادامهٔ استفاده از این نیروگاه را به پاگانی هم می دهد.
این موتور V۱۲ در سینهٔ جانشین هوآیرا که با کد داخلی C۱۰ شناخته می شود و قرار است در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود قرار خواهد گرفت. بااین حال، هرچند جانشین هوآیرا همچنان از نیروگاه V۱۲ استفاده خواهد کرد اما به گفتهٔ پاگانی، این شرکت یک هایپرکار تمام الکتریکی را هم تولید خواهد کرد. البته پلت فرم این دو خودرو مشترک نخواهد بود. این شرکت ایتالیایی اما پس از سال ۲۰۲۵ در جهت کاملاً متفاوتی حرکت خواهد کرد زیرا ساخت یک شاسی بلند را هم در نظر دارد. البته این خودرو چون نشان پاگانی را خواهد داشت، کیفیت بسیار بالایی داشته و قیمت آن حداقل ۳ میلیون یورو خواهد بود.