انتشار نتایج مطالعه تجربه تکنولوژی جی دی پاور

  1. جمعه ۸ شهریور ۹۸ ساعت ۱۴:۰۲ (۵ سال،۴ ماه قبل)
انتشار نتایج مطالعه تجربه تکنولوژی جی دی پاور
به گزارش فرانگر

مطالعه ی تجربه تکنولوژی جی دی پاور نشان می دهد که بسیاری از مالکان خودروهای جدید در آمریکا از دخالت سیستم های کمک راننده در کار خود راضی نیستند.

این مطالعه که حاصل نظرسنجی از ۲۰ هزار مالک خودروهای جدید مدل سال ۲۰۱۹ در آمریکا می باشد چگونگی تأثیر ۳۸ تکنولوژی مختلف روی مالکیت خودرو در سه ماهه اول را بررسی کرده است.

بسیاری از پاسخ دهندگان شکایت خود از سیستم های حفظ خودرو بین خطوط را اعلام کرده اند. در حقیقت ۲۳ درصد افراد گفته اند که این سیستم ها بیش از حد عصبی کننده هستند. ۶۱ درصد افراد نیز آن ها را خاموش کرده اند. در این مطالعه گفته شده که ۲۱ درصد رانندگانی که این سیستم ها را اعصاب خوردکن نمی دانند هنوز هم آن ها را خاموش کرده اند.

انتشار نتایج مطالعه تجربه تکنولوژی جی دی پاور

یکی از مدیران جی دی پاور گفته است:

Opel Astra driver assistance systems

برخی برندها تکنولوژی های ایمنی خود را بدون اینکه دخالتی در کار رانندگان داشته باشند عرضه کرده اند و این یک موفقیت است. برخی از آن ها در برخی جنبه ها خوب و در برخی دیگر ضعیف هستند و برخی سیستم ها هم کلاً عملکرد خوبی ندارند. به همین خاطر است که ۹۰ درصد مشتریان یک برند خواهان استفاده از سیستم حفظ خودرو بین خطوط در خودروی بعدی خود هستند درحالی که درباره ی برخی برندهای دیگر این میزان تنها به ۵۹ درصد می رسد.

این مطالعه همچنین نگاهی به رضایت کلی مشتریان از سیستم های اپل کارپلی و اندروید اتو داشته است. از میان افراد نظرسنجی شده ۶۹ درصد مالک خودرویی مجهز به این سیستم ها بوده اند و تنها ۶۸ درصد آن ها گفته اند که به دنبال وجود این سیستم در خودروی بعدی خود می باشند.

خودرویی که در این مطالعه بهترین عملکرد را داشته کیا استینگر است که از ۱۰۰۰ امتیاز ۸۳۴ امتیاز را به دست آورده است. از دیگر خودروها با امتیاز بالا می توان به هیوندای کنا، تویوتا C-HR، کیا سراتو/فورته، شورولت بلیزر، پورشه کاین و فورد اکسپدیشن اشاره کرد.

انتشار نتایج مطالعه تجربه تکنولوژی جی دی پاور

انتشار نتایج مطالعه تجربه تکنولوژی جی دی پاور




همرسانی نوشتار: