آئودی RS۶ در دو نسل اول در نسخه های سدان و استیشن تولید می شد اما در نسل قبلی نسخهٔ سدان حذف شد و این ماشین صرفاً به صورت استیشن روی خط تولید رفت. RS۶ در سال ۲۰۰۳ فقط برای یک مدل سال به صورت محدود در ایالات متحده عرضه شد. این خودرو که از نسل اول بود، تنها RS۶ عرضه شده در ایالات متحده محسوب می شود و فقط در نسخهٔ سدان ارائه شد. به همین دلیل این RS۶ یکی از کمیاب ترین آئودی هایی است که به طور رسمی در آمریکا عرضه شده است؛ اما سرانجام نسل جدید RS۶ که به تازگی معرفی شده به ایالات متحده بازخواهد گشت اما این بار به صورت استیشن به این بازار می آید تا با مرسدس E۶۳ S AMG واگن و پورشه پانامرا اسپرت توریسمو به رقابت بپردازد.
اما اگر آئودی بخواهد نسخهٔ سدان RS۶ جدید را هم تولید کند تا به طور مستقیم با ب ام و M۵ به رقابت بپردازد، آن نسخه چه شکلی خواهد بود؟ برای دادن پاسخی به این سؤال، X-Tomi با تغییر تصاویر رسمی RS۶ استیشن، نمایی فرضی از نسخهٔ سدان این خودرو ایجاد کرده است. بیش از یک سال پیش، شایعاتی توسط مجلهٔ آلمانی Auto Bild منتشر شد مبنی بر اینکه آئودی در نسل جدید RS۶ بار دیگر نسخهٔ سدان را بازخواهد گرداند. دلیل این ادعا این بود که این نسخه می تواند فروش خوبی در بازارهایی مثل ایالات متحده و چین داشته باشد اما با توجه به اینکه گفته شده نسل جدید RS۶ به صورت استیشن در آمریکای شمالی عرضه می شود، سخت می توان قبول کرد که ساخت نسخهٔ سدان در دستور کار آئودی قرار داشته باشد.
علاوه بر این، این احتمال حتی کمرنگ تر هم می شود وقتی این موضوع را مدنظر قرار می دهیم که آئودی قصد دارد طی ماه های آینده خودرویی شبیه به RS۶ سدان را معرفی کند. منظور نسل جدید RS۷ است که یکی از پنج محصول RS جدیدی خواهد بود که تا پایان امسال معرفی می شوند. این خودرو در اصل یک RS۶ سدان شیک تر با شکلی کوپه مانند است. البته از سوی دیگر، ب ام و هردو مدل M۵ و M۸ گرن کوپه و مرسدس مدل های E۶۳ AMG و AMG GT ۴ ۶۳ را در کنار هم تولید می کنند. پس چرا آئودی این کار را نکند؟ بنابراین مطمئناً بسیاری از طرفداران آئودی دوست دارند RS۶ سدان را در نمایندگی های فروش این شرکت ببینند زیرا قطعاً ارزان تر از RS۷ خواهد بود و می تواند به طور مستقیم با سدان های M۵ و E۶۳ به رقابت بپردازد.